Nissan GT-R 2010 mai rapid cu 1.44 secunde decat versiunea 2009
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Atunci cand nu mai are ce recorduri sa doboare, Nissan GT-R concureaza cu sine. Supercarul japonez se pare ca a reusit o noua performanta pe circuitul de la Nurburgring. Versiunea 2010 a modelului Nissan GT-R a reusit sa scoata un timp cu 1.44 secunde mai mic decat predecesorul sau, varianta 2009 a supercarului.
Nemultumiti de timpul initial, obtinut anul trecut, care oricum l-a devansat pe cel stabilit de Porsche, japonezii au revenit pe Nurburgring pentru a incerca doborarea recordului stabilit de Dodge Viper ACR si Chevrolet Corvette ZR1.
Se pare ca versiunea revizuita si imbunatatita a GT-R-ului a fost incaltata cu pneuri Dunlop, fixate pe jante forjate din aliaj, regasite in lista de optionale a versiunii de performanta Spec V. Sub capota, inginerii au adaugat cinci cai putere si au revizuit cutia de viteze cu dublu ambreiaj, suspensiile si sistemul de launch control. Rezervorul a fost si el marit.
Timpul final al supercarului a fost de numai 7 minute si 27.56 secunde, cu exact 1.44 secunde mai bun decat al versiunii testate anul trecut.
La volanul supercarului s-a aflat Toshio Suzuki, care a declarat ca timpul ar fi fost cu mult mai bun daca starea pistei ar fi fost alta.In aceste conditii, inginerii Nissan promit ca vor reveni in scurt timp pentru a reusi sa doboare recordurile stabilite de Viper si ZR1.
via Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Mi se pare neconcludenta faza... e suficient sa franezi odata la un viraj mai devreme sau pur si simplu sa nu intri la fel de bine... !.44 secunde diferenta.... Hai las'o balta...