Reprezentanța Nissan în România, Renault Commercial Roumanie, a notificat autoritățile cu privire la demararea unei campanii de rechemare pentru modelele Tiida și Note, potrivit informațiilor publicate de profit.ro.
Publicația susține că este vorba despre o defecțiune a capsei de airbag pasager, o consecință a scandalului Takata, companie care a produs capsele și care a intrat în faliment între timp. Potrivit notificării, “furnizorul de airbaguri a înștiințat Nissan că este posibil ca airbagul pasager cu care este echipat vehiculul să se deterioreze odată cu trecerea timpului.”
“În eventualitatea unui impact este posibil ca airbagul pasager să se declanșeze cu o forță mare, ceea ce ar putea determina ca acesta să se fragmenteze și părțile rezultate să fie proiectate în habitaclu,” se arată în notificare.
Numărul de vehicule ce vor fi chemate în service este de 1.727 de unități, iar reparația durează o oră și jumătate, conform reprezentanței Nissan.
Via profit.ro
Nu-i o glumă prea reușită, nu? Păi, la așa airbaguri, așa glume :P
Si acum companiile auto le spala pacatele.