Nissan a prezentat Kicks cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles. SUV-ul constructorului nipon activează la limita dintre segmentul B și segmentul C. Dacă vreți, povestea croită de Nissan se aseamănă cu cea pe care Dacia o impune cu ajutorul lui Duster.
Nissan Kicks este oferit pe piața din SUA și face parte din armata de SUV-uri cu care japonezii atacă publicul din America de Nord.
"Kicks a fost dezvoltat pentru a se potrivi nevoilor cuplurilor sau persoanelor singure care caută design expresiv, tehnologie, accesorii smart și elemente avansate de siguranță, toate la un preț bun", a declarat vicepreședintele departamentului de Vânzări și Marketing din cadrul Nissan SUA.
Nissan Kicks mizează pe elementele de design pe care le știm deja din gamă, dar totul este îmbrăcat într-o formă modernă care poate fi personalizată. Kicks plusează cu șapte culori exterioare, dar poate fi comandat și în versiuni cu două nuanțe.
Interiorul este dominat de ecranul de 7 inch, iar sistemul de infotainment este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Melomanii își vor putea gâdila timpanele cu ajutorul unui sistem audio semnat de Bose. Asemeni lui Micra, Nissan oferă și un set de difuzoare integrate în tetiere.Sistemele Intelligent Around View Monitor și Intelligent Auto Headlights fac parte din oferta Nissan. Alături de acestea, japonezii vin cu Automatic Emergency Braking (standard), Rear View Monitor, Blind Sport Warning și Rear Cross Traffic Alert.
Pe piața din SUA, Nissan Kicks va fi oferit în trei versiuni de echipare, iar prețul de pornire este de sub 19.000 de dolari, echivalentul a 16.000 de euro. Vânzările vor demara în primăvara anului viitor.
motoare termice? ce putere si cilindree au?