În ciuda vârstei și mai ales a sistemului de propulsie considerat de unii învechit, Nissan GT-R a avut un an excelent în Statele Unite ale Americii, acolo unde vânzările au crescut cu 584% în 2023.
Chiar și așa, Godzilla, cum mai este supranumit modelul nipon, are mare nevoie de un succesor. Și, având în vedere tendințele din industria auto, sunt șanse mari ca acesta să fie cu zero emisii.
De fapt, Nissan a venit la Salonul de Mobilitate de la Tokyo cu un concept denumit Hyper Force. Acesta promitea două motoare, 1.341 CP și tracțiune integrală.
Directorul de design al programului Hyper Force susține acum că acest concept are toate șansele să devină realitate până în 2030. Cu alte cuvinte, să fie transformat într-un model de serie, un succesor pentru actualul GT-R.
"Formele, proporțiile și alura nu sunt bazate pe o fantezie," le-ar fi spus Giovanny Arroba celor de la Autocar.
Desigur, versiunea de serie a conceptului Hyper Force ar putea avea 3 sau chiar 4 motoare electrice.
De asemenea, nu este exclusă o versiune de performanță care să poarte emblema Nismo.În ceea ce privește bateriile, viitorul GT-R electric ar putea fi echipat cu acumulatori solid-state. Nissan a declarat deja că pregătește un model electric, cu baterii solid-state, care va fi lansat în 2028.
via Autocar
Comentarii (0)