Nissan intenționează să extindă în perioada următoare gama de modele electrice cu o nouă strategie, complet diferită de cea utilizată anterior pentru Leaf.
În contextul în care concurența în segment a devenit foarte puternică, constructorul japonez nu vrea să se concentreze pe volumul livrărilor, ci pe profitul obținut din mașinile electrice pe care le comercializează.
Informațiile au fost dezvăluite de o serie de surse din cadrul Nissan pentru publicația Automotive News.
În acest sens, Nissan plănuiește să lanseze o versiune de serie pentru conceptul Ariya, care a fost prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo de la sfârșitul lunii octombrie. SUV-ul electric ar urma să fie comercializat la un preț cuprins între 50.000 și 70.000 de euro.
La vremea prezentării conceptului, Nissan nu a oferit informații detaliate despre Ariya, însă a menționat că acesta are un sistem multimedia cu ecran de 12.3 inch, sistem semi-autonom ProPilot 2.0 și numeroase alte tehnologii disponibile de regulă la modele premium.
De altfel, surse Nissan afirmă că planul inițial era că versiunea de serie a acestui concept să fie comercializată sub brandul premium Infiniti.
Japonezii au anunțat însă încă din lună martie că vor retrage brandul Infiniti de pe piața vest-europeană în 2020, urmând să rămână activ doar în câteva țări din estul continentului.Via Electrek, Automotive News
Comentarii (0)