Modificările aplicate acestui model includ un set de injectoare piezo-electrice revizuite şi un nou turbocompresor, cu geometrie variablă şi inerţie redusă, căruia i-a fost cuplată o admisie modificată.
Sistemul EGR a fost modificat, fiind adoptat un sistem de joasă presiune, cu buclă închisă, care îl ajută pe Juke 1.5 dCi să fie compatibil cu normele Euro6. Pompa de ulei a fost inlocuită cu o unitate nouă, controlată de unitatea ECU în funcţie de necesităţile propulsorului. O serie de elemente interne ale motorului au primit optimizări pentru reducerea frecărilor. În plus, transmisia a fost şi ea modificată, primele două trepte fiind "scurtate", în timp ce ultimele patru trepte au rapoarte mai lungi, pentru a favoriza economia de carburant. Cei de la Nissan spun că unitatea a fost optimizată şi la nivel de rafinament, propulsorul devenind mai silenţios în urma modificărilor operate.Nivelul de putere livrat de motorizare rămâne neschimbat, 110 CP, iar performanţele sale dinamice nu sunt nici ele schimbate, modelul fiind capabil să atingă 175 km/h şi să accelereze de la 0 la 100 km/h în 11.2 secunde. Motorizarea nouă ar trebui să asigure reprize mai bune în toate treptele, graţie cuplului mărit.
În modul Eco, sistemul Dynamic Control de la Nissan limitează cuplul maxim la 220 Nm şi reglează sensibilitatea pedalei de acceleraţie, cei 260 Nm fiind oferiţi doar în modul Sport de rulare, informează Nissan.Via Nissan
Nissan 1.5 dCi foloseste injectie Siemens si n-am auzit sa aiba probleme cu injectoarele.