Nissan a suferit prima pierdere de cand este sub conducerea lui Carlos Ghosn
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan a anuntat ca a suferit pierderi in valoare de 1.4 miliarde de dolari in decursul anului fiscal 2008. Aceasta este prima pierdere operationala inregistrata de Nissan in ultimii opt ani, de cand brazilianul Carlos Ghosn este la conducerea companiei.
Carlos Ghosn a preluat conducerea companiei Nissan in anul 1999 si a declarat ca va ramane pe acest post pentru maxim zece ani. La acea vreme, Nissan avea datorii in valoare de 13 miliarde de dolari si suferise pierderi anuale semnificative. Ghosn a reusit sa improspateze gama Nissan si sa intoarca soarta companiei japoneze pe drumul cel bun. Desi mandatul promis al lui Carlos Ghosn e pe cale sa se sfarseasca, brazilianul a promis ca nu se va retrage pana cand Nissan nu va fi din nou profitabil.
Nissan se va stradui sa imbunatateasca cooperarea dintre aripa sa japoneza si partenerul sau francez, Renault. Constructorul japonez spera sa isi micsoreze pierderile pe viitor si sa dezvolte produse mai competitive. Cu toate acestea, oficialii Nissan au anuntat ca se asteapta la o pierdere de 1 miliard de dolari in decursul anului financiar 2009.
Vanzarile Nissan pe piata din America de Nord au scazut cu 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar vanzarile companiei Nissan de pe piata japoneza se afla la un nivel extrem de scazut. Nici piata auto din Europa nu este favorabila pentru compania Nissan, singurul model care a inregistrat o crestere a vanzarilor fiind Quashqai.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
o zi buna