La începutul lui 2021, Nissan a prezentat primele imagini și detalii oficiale pentru a treia generație Qashqai, un model vândut în peste 3 milioane de exemplare la nivel european.
Construit pe noua platformă CMF-C a alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, Qashqai promite să rămână un reper în segmentul său.
Japonezii anunță că noul model se bucură deja de un mare interes din partea clienților, având peste 10.000 de comenzi în Europa.
Nissan Qashqai propune două versiuni mild-hybrid bazate pe motorul pe benzină de 1.3 litri, care dezvoltă 138 sau 156 de cai putere.
Versiunea electrificată e-Power, în premieră pe Qashqai, va fi disponibilă începând de anul viitor, potrivit datelor oficiale. Aceasta presupune un motor pe benzină de 1.5 litri cu 154 CP care joacă rolul de generator și încarcă o baterie care alimentează motorul electric de 187 CP.
Via Nissan
Nu e cam mult?
Și dacă este corect, ce randament are când transformă energia de trei ori?
Calorică- cinetică- electrică?
Prin 1925 sovieticii au construit chiar tractoare electrice pentru ca una din politicile de baza ale URSS era electrificarea tarii. Abia dupa intrarea in exploatare au constatat ca varianta "mecanica" pe langa ca consuma mai putin era si mai ieftina. Asa se intampla cand politicul se amesteca in economic.