La începutul lunii ianuarie, Nissan a anunțat dezvoltarea unei versiuni cu autonomie extinsă pentru modelul electric Leaf.
Aceasta a primit numele Leaf e+ datorită unui acumulator de 62 kWh care oferă o autonomie de până la 385 de kilometri (WLTP), comparativ cu autonomia standard de 270 de kilometri propusă de versiunea clasică a lui Leaf.
La vremea respectivă, constructorul japonez a susținut că versiunea va fi produsă într-o serie limitată de numai 5.000 de unități, însă în scurt timp a anunțat creșterea producției inițiale pe baza interesului manifestat de clienți.
Astfel, dacă la finalul lunii februarie existau deja peste 3.000 de comenzi, numărul acestora a depășit acum 8.000 de unități. De altfel, Nissan a renunțat să mai facă referire la caracterul special al acestei ediții, astfel că nu este exclus ca producția să fie adaptată permanent la cerere.
Pe lângă acumulatorul mai generos, Leaf e+ iese în evidență și printr-un motor electric de 160 kW (217 CP), mai puternic decât unitatea de 110 kW (150 CP) disponibilă pe versiunea standard.
Ca urmare a acestor îmbunătățiri, prețul lui Nissan Leaf e+ este de 45.000 de euro, cu aproape 10.000 de euro mai mare decât versiunea standard.
Aceasta din urmă a fost la rândul ei actualizată cu o serie de echipamente, printre care se numără un ecran de 8 inch și o nouă versiune pentru aplicația NissanConnect EV.Între timp, Nissan Leaf a devenit și cea mai vândută mașină electrică din România, potrivit datelor oficiale disponibile pentru primele patru luni ale anului.
Via Nissan
"în scurt timp a anunțat creșterea producției inițiale pe baza interesului manifestat de clienți."
poti citi de cateva ori propozitia?
de ce se judeca oferta de automobile fabricate in vest functie de buzunarul romanului neaos?
intreb....
Poti lua oricand autobuzul daca esti sarac. Sunt destule masini de 100.000 de euro pe drumurile patriei. Pentru alea se pare ca exista bani