Nissan a dezvaluit oficial GT-R Spec V

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 15.01.2009
Desi Nissan a lipsit de la Salonul Auto de la Detroit, compania japoneza a dezvaluit noul GT-R Spec V.

In ciuda faptului ca producatorul japonez Nissan nu a fost prezent la Salonul Auto de la Detroit, acesta a lansat o versiune speciala a modelului GT-R. Versiunea se numeste Spec V si a fost indelung asteptata de fanii modelului, care doreau performante suplimentare de la Nissan GT-R. Aceasta versiune va fi produsa intr-o serie limitata la numai 10 exemplare pe luna.

Din pacate pentru fanii cailor putere, versiunea SpecV nu va avea 520 sau 550 CP,cum era preconizat. Inima V6 bi-turbo a lui Nissan GT-R Spec V dezvolta 478 CP, la fel ca modelul de serie, dar are un buton de overboost care ii permite turbinei sa ofere o presiune mai mare in gama mijlocie de turatii. Inginerii Nissan au inlocuit o serie de elemente sub capota lui GT-R pentru a face versiunea SpecV mai usoara si astfel, mai rapida.

Pe langa greutatea redusa, suspensia imbunatatita il va face pe Spec V sa parcurga un tur de circuit intr-un timp mai mic cu aproape doua secunde fata de modelul standard. Exteriorul lui Spec V este insa deosebit, primind o serie de elemente din fibra de carbon care il fac sa iasa din multime. Astfel, spoilerul, grila radiatorului si fantele pentru racirea franelor sunt confectionate din fibra de carbon.

O singura culoare este disponibila pentru GT-R Spec V, aceasta fiind denumita Ultimate Black Opal.

Interiorul a fost si el imbunatatit, GT-R primind scaune sport Recaro, din fibra de carbon, pe cand consola centrala a primit insertii de carbon. In momentul in care soferul actioneaza butonul de Overboost, turbinei ii este permisa dezvoltarea unei presiuni mai mari pentru a oferi mai mult cuplu si acceleratie fara a urca prea mult pe scara turometrului. Traseul de evacuare a fost schimbat cu unul imbracat in titan, iar franele au discuri ceramice cu carbon. Jantele lui GT-R Spec V au fost create special pentru acesta din aluminiu forjat de catre Nissan Motorsports International, si sunt disponibile inca din septembrie 2008.

Via | Leftlane

Comentarii (2)

  • de V-SPEC
    de cand modelul de serie are 478 cp in cel mai rau caz 480 si din 2009 485cp la fel ca si spec v. calcularea cp este o problema sunt 2 metode de calul de asta exista diferenta
    0 0
  • pe duca
    cum Honda a renuntat la dezvoltarea nsx, baietii au lasat-o moale cu gt-r-ul...nu mai are nici launch control...daca tine criza tot anul, in 2010 nu cred ca mai vedem gt-r iesind de pe poarta fabricii...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru