Nissan 370Z vaneaza clientii lui Porsche Cayman
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Perioada economica neagra pe care o traverseaza si industria auto nu este tocmai propice pentru lansarea unor noi modele. De multe ori producatorii se vad nevoiti sa isi reevalueze planul de vanzari, vizibil afectat de recesiunea economica.
Este si cazul celor de la Nissan, care au adus in fata publicului noua generatie a modelului sportiv 370Z intr-o perioada in care acest segment sufera din plin. Initial, oficialii japonezi estimau ca vor vinde aproximativ 30.000 de unitati 370Z in acest an, insa rezultatele inregistrate in primele luni le-au dat peste cap planurile.
Thomas Ebeling, managerul de produs al celor de la Nissan, a declarat ca "actuala criza economica a afectat mai tare acest segment comparativ cu celelalte. De aceea targetul de vanzari a fost revizuit la 10.000 de unitati livrate anul acesta."
Chiar si asa, Nissan si-a exprimat intentia de a-si mari cota de piata in Europa, comparativ cu vechea generatie. Vechiul Nissan 350Z s-a vandut in proportie de 80% pe pietele din Canada si SUA, doar 15% dintre exemplarele produse poposind in Europa.
Anul acesta insa, Nissan tinteste vanzarile lui Porsche Cayman in Europa si intentioneaza vanda 3000 de unitati 370Z, adica aproximativ 30% din productia estimata pentru 2009. Ebeling a declarat in acest sens ca "judecand dupa raportul euro/cal putere, Nissan 370Z isi doreste clar clientii lui Cayman."
Vanzarile noului 370Z vor fi influentate pozitiv in urmatoarele luni si de prezentarea oficiala a versiunii de performanta Nismo 370Z si a variantei decapotabile 370Z.
via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)