Nio a dezvăluit primul model electric pe care intenționează să-l vândă sub marca sa Firefly. Acest model este un hatchback care va avea un preț de puțin peste 20.000 de dolari în China.
Când va ajunge în Europa, probabil în prima jumătate a anului 2025, prețul va fi considerabil mai mare din cauza tarifelor și adaosurilor comerciale, dar compania consideră că va rămâne competitiv, concurând cu modele de la Smart sau MINI.
Modelul de la Firefly, cunoscut pur și simplu ca Firefly EV va avea un frunk de 92 de litri. Volumul maxim de încărcare cu bancheta pliată este de 1.250 de litri. Din păcate, detaliile tehnice sunt aproape inexistente pentru moment.
Nio dorește să creeze o rețea de stații de schimb de baterii dedicate Firefly în Europa, despre care afirmă că vor costa aproximativ o treime din costul celor deja instalate pentru vehiculele mărcii principale.
Spre deosebire de marca principală Nio, care are un model de vânzări direct către consumator, evitând dealerii tradiționali, Firefly va adopta o abordare complet diferită.
Vehiculele Firefly vor fi vândute prin rețele de dealeri deja existente, dar nu vor fi dedicate exclusiv acestei mărci.via Autoexpress
Pana la urma e bine ca piata are oferta. Chinezii ii trag tare pe electrice ca nu au altceva, europenii se pun la adapost in spatele tarifelor si a eventualelor ridicari de restrictii...fiecare face ce poate.
Crezi ca oamenii ar refuza o casă mai mare (cu panouri solare), o mașină mai bună (inclusiv BEV)? Or fi și nesimțiți care ar putea să-si întrețină conform mașina (și emisiile) dar sunt “șmecheri”, partea tristă ca în multe situații nu se poate mai mult, sunt oameni care fac eforturi foarte mari pentru a-și acoperii nevoile de bază, iar deplasarea este o nevoie de bază. Să crezi că apariția BEV-urilor va rezolva toate problemele și cauzele care au generat aceasta situație este doar penibil. Pentru moment au doar agravat situația și consecințele negative sunt abia la început. Posibil să apară ceva util la un moment dat, dar pentru asta trebuie alte baterii, cele actuale au limite care le fac neutilizabile pentru majoritatea cazurilor.