Nick Reilly: "Opel se va distanţa de Chevrolet prin produse premium"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mărcile Opel şi Vauxhall se vor distanţa de gama Chevrolet în vederea stabilirii unei strategii anti-canibalizare în cadrul GM Europe. Cele trei mărci riscau să provoace o luptă la nivel de concern pentru clienţi, deoarece vând produse similare, cu platforme apropiate din punct de vedere tehnic şi cu preţuri similare. În ultimele 18 luni, Chevrolet a lansat o serie de modele, iar acestea şi-au arătat efectul în ceea ce priveşte vânzările şi profitul diviziei europene a Chevrolet.
"Fără nicio îndoială, Chevrolet va oferi modele cu o calitate superioară în viitor. Tocmai de aceea, este logic să oferim modele cu o imagine "mai premium" în gama Opel/Vauxhall pentru a separa mărcile respective într-un mod corespunzător", a precizat Nick Reilly, şeful GM Europe.
Între timp, marca Opel se străduia să se apropie de profit, fiind singura divizie GM care a mai înregistrat pierderi în 2010. În ciuda aparenţelor, Nick Reilly a specificat faptul că studiile interne le-au arătat că doar 1.5% dintre clienţii de Opel vedeau Chevrolet ca o alternativă. Mărcile Opel şi Vauxhall vor primi din ce în ce mai multe elemente premium, fără ca acestea să schimbe clasa în care luptă, ci doar poziţionarea în segment.
"Chevrolet este o marcă americană cu propria sa reputaţie şi cu ţelul de a avea întotdeauna un preţ sub media segmentului.
În contrast, Opel şi Vauxhall sunt mărci "foarte europene", cu reputaţii legate de abilităţile inginerilor din Germania şi pentru stabilirea de noi praguri în materie de inovaţie. Modele precum Meriva şi Ampera arată că putem să conducem în domenii ale tehnologiei într-un mod în care Chevrolet nu va face acest lucru. În schimb, modelele Chevrolet vor fi întodeauna bune la raportul calitate/preţ.", a declarat Nick Reilly într-un interviu pentru englezii de la Autocar.Nick Reilly a subliniat faptul că această schimbare de poziţionare va fi efectuată în timp şi că modelele Opel/Vauxhall trebuie să câştige întâi comparativele în faţa rivalilor şi să-şi demonstreze capacităţile tehnice. Odată cu realizarea acestui lucru, Opel/Vauxhall va putea să comercializeze modelele sale la un preţ mai ridicat, mărind profitabilitatea. Într-o discuţie cu Automarket.ro, Nick Reilly a asemănat situaţia Opel/Vauxhall-Chevrolet cu cea a francezilor de la PSA Peugeot-Citroen. Mărcile franţuzeşti vând modele localizate în aceleaşi segmente, cu aceleaşi motoare şi aceleaşi platforme.
Reilly consideră că francezii de la Citroen au făcut un pas riscant prin introducerea gamei DS, deoarece Peugeot încearcă să ţintească tot spre "zona premium" a segmentului în care activează.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW a lansat o ediție specială a modelului X5 Li cu ampatament lung. Această ediție se numește Dark Flame, limitată la doar 1.000 de unități. Din păcate, acest model este exclusiv pentru piața din China (02.11)
-
Cred că toți ne-am dorit la un moment să fim supereroi sau să avem superputeri. Ei bine, acum putem măcar să ne simțim ca unul, deoarece 10 vehicule Batman Tumbler au fost scoase la vânzare pentru aproximativ 3 milioane de dolari. (02.11)
-
Toyota Motor a anunțat recent că producția sa la nivel mondial a scăzut pentru a opta lună consecutivă în septembrie. Atât vânzările, cât și producția au înregistrat o scădere în cele mai mari două piețe ale sale, Statele Unite și China. (01.11)
profitabilitatea.
Opel nu mai are cum sa castige in fata celor de la chevrolet daca mai si ridica pretul se duc de rapa .Chevrolet vine cu modele competitive pe piata cum ar fi la ora asta chevrolet captiva care e mai buna decat opel antara ,chevrolet malibu care va fi peste insignia .Incet dar sigur va acapara piata din Europa
insignia prea scumpa petru ce ofera si vopseaua e foarte proasta la bani astea
lancer impreza legacy si mai nou si i40
Aveo - segment B.
Astra - segment C.