MINI este o marcă recunoscută pentru farmecul aparte al modelelor sale de segment mic. Brandul care a dus personalizarea la un nivel superior în momentul relansării sale, la începutul acestui mileniu, își bazează grosul vânzărilor pe noile generații ale hatchback-urilor de segment B, modele care au caracterizat marca britanică deținută de BMW până acum un an. Însă Mini evoluează și, după ce a lansat în premieră o versiune cu 5 uși a modelului său de bază, marșează pe SUV-ul Countryman și pe noul Clubman, un hatchback compact cu pretenții premium, pentru a se extinde pe orizontală și verticală.
Ei bine, următoarea surpriză a mărcii Mini ar putea fi un sedan compact. Cel puțin aceasta este opinia lui Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administrație BMW AG și responsabil pentru destinele mărcii Mini. Conform oficialului german, o berlină compactă care poartă sigla Mini este un model care ar avea sens din punct de vedere economic, pentru că "vorbim de un segment imens la nivel mondial".
Alternativa: un model de imagine
Cealaltă variantă pe care Mini o are în lucru ar fi dezvoltarea unei mașini de imagine care nu ar avea șanse mari să aducă volume majore de vânzări, dar care ar ridica ștacheta la nivel calitativ și ca prezență a mărcii în zona premium.
O variantă în acest sens ar putea fi o versiune de serie a conceptului Superleggera Vision, dezvăluit în premieră la Concursul de Eleganță de la Villa d'Este în 2014. Este vorba de un roadster electric care ar putea introduce marca britanică în circuitul mașinilor cu propulsie alternativă, din care Mini lipsește în acest moment."Mini este un brand urban și pe termen lung vom asista la o explozie a mobilității electrice în zona orașelor. Mini are în mod evident nevoie de un model care să spargă gheața, dar totul depinde de evoluția tehnologică la nivelul bateriilor", spune același Schwarzenbauer, care anunță însă că un Mini cu sistem de propulsie hibrid plug-in (încărcabil la priză) este pe listă în următorii doi-trei ani.
via Automotive News
un model de segment A care sa concureze cu Aygo si C1 ar fi perfect....plus de asta cu ceva materiale premium pe el ar putea fi impins undeva la 18-20k euro.......nu prostia asta de MINI Coper care cu ceva obtionale ajunge la 40k euro.......
Si nush care sunt prosti aia care dau o caruta de bani pe un MINI Cooper model 2015-2016 da vad cam multe pe strazi de o vreme......