NHTSA demarează o investigaţie asupra unor modele VW şi Audi

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 13.02.2011
97.272 de automobile ce aparţin constructorilor Volkswagen şi Audi ar putea fi chemate în service ca urmare a unei probleme apărute la pompa de combustibil. Doar modelele cu propulsoare diesel sunt vizate de acest recall.

NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) a demarat o investigaţie cu privire la o problemă apărută la pompa de combustibil a 97.272 de vehicule ce aparţin constructorilor Volkswagen şi Audi. Investigaţia vizează doar modelele cu propulsoare diesel.

Astfel, modelele VW Jetta, produse între 2009 şi 2010, VW Golf VI, fabricate în 2010, şi Audi A3 vor fi nevoite să treacă prin mâna experţilor autorităţilor americane. NHTSA a primit 160 de plângeri legate de problema pompei de combustibil şi, totodată, un accident minor s-a produs din aceeaşi cauză.

Oficialii VW au verificat această problemă şi au declarat că nu ei sunt de vină, ci calitatea slabă a motorinei. "Chiar şi o cantitate minoră de benzină care ar putea apărea în motorină va duce la defectarea pompei de combustibil", au declarat oficialii Volkswagen.

Via | EgmCarTech

Comentarii (15)

  • Andrei
    Mercedes si BMW au avut probleme similare
    Foarte probabil, cei de la VW au dreptate si anume calitatea slaba a motorinei din SUA este cauza problemelor inregistrate de NHTSA . BMW si Mercedes, ceilalti producatori ce ofera automobile diesel in SUA ( nu includem truck-urile americane ce folosesc motoare diesel foarte simple din punct de vedere tehnic si prin urmare nu foarte pretentioase cu motorina ce o folosesc ) au avut probleme similare . Iar 160 plangeri la 97,272 de masini reprezinta un procent mai mic de 0.2 % din numarul de masini investigate . Sa nu uitam ca in 2012 in SUA va incepe comercializarea pe scara larga a motoarelor diesel de catre GM ( detine 50 % din VM Motori, Fiat detine restul de 50 % ) si Ford iar in buna traditie " BUY AMERICAN " a americanilor, producatorii nationali trebuie incurajati . In 2010, vanzarile modelelor diesel in SUA au reprezentat 50 % din vanzarile totale VW Group, prin urmare motoarele diesel capata o importanta tot mai mare si in SUA .
    17 12
  • @Andrei
    Pune likul cu Mercedes si BMW cu aceeasi problema. Eu cred ca atunci cand esti lacom, gresesti, asa sunt cei de la VW.
    18 11
  • ramas in pana pe A1 cu vW pasat
    Acum cativa ani am ramas cu pasatul care implinise 2 ani de curand in pana pe autostrada. Aveam in jur de 140 Km/h depaseam un tir si brusc am ramas fara putere, motorul s-a oprit.
    Defect pompa de motorina din rezervor (vW zice ca a avut un furnizor francez), cost 10 milioane.
    Masina achizitionata de noua din RO avea 60.000 Km, si este singura care m-a lasat in drum in ultimii 15 ani, de la sarmana 1310 !!
    Stiti cum m-au tratat cei de la vW ?
    Sa le fie de bine !!!
    28 5
  • @Andrei
    Cum a aparut o prob la VW gata si avocatul.....mereu sunt altii de vina....dar cand au inceput comercializarea nu au vazut ce motorina este in SUA? Noroc ca a venit vw sa ne spuna ce calitate slaba are combustibilul in America......interesant punct de vedere. VW vinde de ieri modele cu motoare diesel in SUA?
    20 4
  • @andrei
    are dreptate. Pune mana si google, ca atata poate oricine: sa se informeze singur.
    7 1
  • Au fost inregistrate 160 plangeri la 97,272 masini vandute !
    Daca era pompa de motorina de vina ( produsa de Bosch ), nu crezi ca numarul plangerilor ( ce este sub 0.2 % ) era mult mai mare ? Problema este reprezentata de motorina slaba sau de tinerii americani ce incurca la pompa de alimentare benzina cu motorina ( cauta pe net sa vezi politia britanica cat cheltuie anual cu reparatiile pentru ca politistii incurca motorina cu benzina si invers ) .
    5 2
  • NHTSA sunt aia care au stat in spatele racall-ului Toyota. aha!...
    Hai sa zicem ca de data asta au dreptate. Dar ma cam indoiesc ca pentru un procent de 0,2%... hai sa se ajunga la 2%, VW va schimba furnizorul pompei. Mai degraba furnizorul va fi acelasi, va face cateva modificari minorle la pompa aia si gata. Nu isi vor permite sa piarda niste bani de la VW asa cum nici VW poate nu isi va permire sa schimbe furnizorul. De obicei stiu ca e vorba de un contract pe o anumita durata de timp, iar daca se anuleaza, nici una din parti nu prea e in avantaj.
    11 4
  • GM si NHTSA au acelasi stapan ...
    Asa cum s-a spus si de catre Andrei, GM si Ford pregatesc sa lanseze in 2012, mai multe modele diesel ( ex. Chevrolet Cruze diesel si Ford Focus diesel ) . De asemenea, GM va monta noul V6 de 3.0 L si 250 CP ( dezvoltat de VM Motori ) pe mai multe SUV-uri si sedanuri, urmand sa concureze motoarele diesel de 3.0 L produse de VW Group, Mercedes si BMW . Tinand cont ca GM este detinut in proportie de 60 % de catre guvernul american ( cel ce patroneaza NHTSA ), putina publicitate negativa pentru principalul concurent pe piata diesel ( VW Group vinde cele mai multe automobile diesel in SUA ) nu strica .
    7 1
  • NHTSA
    Patetici, disperati, le tremura genunchii cand vad ca nici la ei acasa nu se mai cumpara masini americane asa cum isi doresc, daca cineva se pricepe la astfel de regii, nu pot fi decat americanii. Cu Toyota le-a iesit exact invers, bad publicity is publicity , si-au crescut cota si vanzarile inclusiv in state, la fel o sa fie si in acest caz, acesti americanski nu stiu decat sa isi dea cu stangu' in dreptu' , daca nu le merge o sa porneasca un razboi cu germani si japonia, ca masinile produse de ei sunt masini teroriste si sunt facute special sa asasineze cetatenii patrioti americani.
    19 4
  • Ivanoff
    Toyota vs VW
    Aici se vede diferenta...
    Motoarele D-CAT de la Toyota (cele mai "curate",puternice si eficiente motoare diesel),cu toate ca se produceau de multi ani pe alte piete,nu au fost introduse in Romania decat in 2009 fiindca necesitau motorina Euro5 si abia la 01.01.2009 comerciantii de carburant au fost obligati sa livreze doar carburanti euro5.
    E ca si cum ai livra pe o piata masini elecrice,insa infrastructura pt reincarcarea lor...ZERO.
    11 3
  • Daca te-ai ars cu Toyota, acum sufli si in BMW/Mercedes/VW ??
    Ca motoarele diesel moderne sunt sensibile la calitatea carburantului, os tie orice posesor de TDI :P, dar ca NHTSA sa lanseze o investigatie inseamna ca VW a comis-o si nu vor sa lanseze recall.
    7 4
  • VAG au o gramada de probleme
    VAG au o gramada de probleme timpice pe difereite masinim exemple, trapa la Q7, etansare la EOS, etc. si nici nu au vrut sa auda sa sa faca vre-unn reacall si vorbim de aceeasi problema la peste 20% din modelele vandute.
    Oricum desteptu de mai sus @LauCalin nu realizeasa ca atatea probleme au aparut in maxim 2 ani de la productie, s-ar putea in 4 ani sa se ajunga si al 20%, da vorba aceea, ce-i intereseaza pe VAG, doar oese din garantie si ami fac si ei niste banuti,

    De-asta nu-mi place VAG.
    11 8
  • @gtrazvan
    Amice, nu uita ca America nu e Europa si acolo VW chiar are concurenta serioasa, gen Toyota sau Ford, care au si ei vanzari in crestere.
    Asa ca daca se va ajunge intr-o situatie in care sa fie rechemate 20% fi convins ca VW nu va sta cu mainile in san. Nu se va face mare lucru, probabil se va modifica ceva la pompa aia incat sa ii prosteasca pe americani ca au rezolvat problema.
    6 3
  • standarde
    misto standarde au americanii, ar trebui sa vina si in europa... mie mi-ar conveni sa-mi repare o posibila defectiune pe gratis voi nu ? stati ca babele si clociti ca nu vw e de vina si va certati ca niste copii amarati ca a mea e mai buna
    4 1
  • CONFLICT DE INTERESE
    Da dar cand cel mai mare constructor auto de pe piata americana ( GM ) este " coleg de concern " ( statul american ) cu NHTSA, APARE UN PUTERNIC CONFLICT DE INTERESE ! Ce garantii au ceilalti constructori prezenti pe piata americana ca NHTSA va fi impartiala cand va fi vorba de GM si nu va incerca sa musamalizeze problemele, prin notificari confidentiale catre dealerii GM, care ar rezolva eventualele probleme fara ca acestea sa devina publice si imaginea GM sa aibe de suferit . De cand GM a devenit 60 % proprietatea statului american, miraculos problemele semnalate de NHTSA au devenit aproape inexistente in timp ce cele ale principalilor rivali ( Ford, Toyota sau Honda ) s-au inmultit .
    13 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru