Grupul Peugeot-Citroen a anunțat că va da afară 400 de oameni de la fabrica Vauxhall din Ellesmere Port, pe baza unui program de plecări voluntare. Așa cum era de așteptat, nemulțumirile au apărut imediat.
Sindicaliștii au cerut o întâlnire cu guvernul britanic și oficialii grupului francez pentru a obține explicații cu privire la această decizie. Aceștia se tem pentru viitorul fabricii în cazul în care Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană, iar mașinile produse acolo vor deveni mai scumpe la export.
O analiză trimisă către investitorii PSA vine cu argumente prin care francezii ar trebui să închidă trei fabrici din Europa până în 2022: uzina Opel din Eisenach (Germania), fabrica PSA din Villaverde (Spania) și fabrica Vauxhall din Ellesmere Port (Marea Britanie).
Ultima ar urma să funcționeze la 65% din capacitate și, ulterior, producția să fie mutată la fabrica PSA din Sochaux (Franța).
Via Autonews
Așa cum între UE și Canada s-a încheiat Acordul comercial de liber schimb (CETA) care elimină taxele vamale între semnatare, tot așa se va ajunge la un acord și cu Marea Britanie. Aceștia din urmă au numai și numai de câștigat din Brexit.
Concedierile (ăsta-i doar începutul) vor continua din motive de rentabilizare a Opel. Prețul de numai 2 miliarde de euro cu care s-a achiziționat Opel și Vauxhall arată dezastrul financiar al acestora la data achiziției.
@G UE nu va ajunge la un acord de liber schimb cu UK ...in nici un caz. Interesul UE e sa demonstreze ca uniti e mai bine si vor da o lectie UK in acest sens. UK-ul cred ca poate santaja UE-ul stangfand relatia cu Rusia ..dar si-o vor lua in bot.
panarama, ulei original opel o panarama, si axe cu cane inguste si slabe filtre de ulei mici..aici ajungi..un cotet de firma...