Nemții nu s-au înghesuit să comande noul Mercedes-AMG C63 cu 4 cilindri: vânzări aproape 0

de Alexandru Monenciu
Luni, 14.08.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit presei germane, clienții din această țară parcă fug de noul Mercedes-AMG C63 S E Performance, echipat cu motor cu 4 cilindri. Unii dealeri susțin că vânzările sunt aproape de 0.

În urmă cu aproape un an, constructorul german de automobile a lansat noul C63 S E Performance. Cu această ocazie, versiunea de performanță, cu emblema AMG, a modelului german a renunțat la motorul V8.

În locul său și-a făcut apariția un sistem plug-in hybrid, care combină un motor de 2.0 litri, cu patru cilindri, cu o unitate electrică. În total, ansamblul dezvoltă 680 de cai putere (mai mult decât oricare alt C63 de serie de până acum).

Desigur, adoptarea acestui sistem de propulsie are și câteva dezavantaje, inclusiv masa proprie a mașinii care a crescut de la 1.680 kg la 2.036 kilograme.

De câteva săptămâni, clienții din Germania au putut să comande noul Mercedes-AMG C63 S E Performance. Dar, potrivit presei locale, aceștia nu s-au înghesuit mai deloc, unele reprezentanțe declarând că vânzările sunt aproape 0.

Din câte se pare, nemții preferă motorul cu 6 cilindri al lui BMW M3, care este și mai accesibil decât C63 S E Performance. Acesta din urmă pornește în Germania de la 115.000 de euro, iar rivalul din Munchen costă cel puțin 100.000 de euro.

via Carscoops

Comentarii (43)

  • SI e normal. Nesimtiti ordinari.
    AMG nu inseamna 4 cilindri, javre ordinare.
    AMG inseamna v8, punct.
    Cat de redusi mintali sa fie cei care sa cumpere mercedes "amg" cu motor in 4 cilindri. Jignire cu blazon la adresa clientului.
    Si v6 tot e pentru saraki daca ii zici amg.
    21 22
  • Germanii nu au invatat de la romani cum se face? Iei o troaca de BMW 2.0 dizal care abia se misca, ii lipesti niste abtibilduri cu sigla M, mai pui pe grila fata niste liniute albastre si rosii ca sa semene a M, bara si eleron de la dezmembrari sau aduse pe "comanda" de baietii "buni" si gata masina de curse :))
    Mai lasati V8 ca matura Tesla model S Plaid cu toti germanii pe jos. Fara V8 si fara galagie.
    12 56
  • Asta se întâmplă când exagerezi, anumite lucruri nu se fac .
    35 5
  • Calmează-te, tati, oricum nu e pentru tine. Tu ești ăla cu GPL?
    10 35
  • Cei ce vor performanta se indreapta ori catre electrice, ori aleg Lamborghini, Ferrari. Mercedes, BMW si Audi erau mașinile "sport" ale saracilor.
    Iar unii se cred sprotivi si cu BMW-uri cu motoare in 3 pistoane, doar din cauza ca au sigla de BMW.
    AMG la fel...a fost ceva pentru saracii care nu au bani de masini sport, dar vor sa faca impresii.
    8 48
  • Acum serios, cine vrea AMG azi, îşi cumpără electrică.

    Că e Tesla S plaid, că este Audi e-tron, că este Porsche taycan electric, că este EQS sedan electric, fiecare cu gustul lui...
    8 47
  • Banditos
    Concluzia e simpla: clientul tipic n-are o treaba cu partea tehnica si nu va intelege pururi cat efort ingineresc e intr-o masina. Indiferent ce tehnologie este la baza. Pe el nu il intereseaza asa ceva. Indiferent cat de cunoscator se lauda ca ar fi, in fapt, imaginea e, in final, cea care conteaza, El stie ca trebuie sa fie in V, in X, in W. Cel putin 6 clindri. Si atat....
    15 48
  • Cica "cine vrea perfomanta isi ia electrica" :))))))))))
    Deci o mai jalnica dezlipire de orice are a face cu realitatea n-am mai vazut de muuuuulta vreme... :))))
    44 8
  • https://www.jdpower.com/cars/shopping-guides/worlds-fastest-production-cars
    Nu vad urma de AMG, BMW-uri sau Audi si nici nu pare sa fie vreun nume german prea cunoscut in lista.
    Deci, doar romanii cred ca mașinile germane sunt cele mai cele.
    Iar ca electrice: cine pare sa aiba cea mai buna acceleratie? Se pare ca nevera e sub 2 secunde, dar ca nu ajunge la viteza maxima a altora...
    Si parca Rimac a cumparat Bugatti? :)
    Si sa mentionam: niciuna nu e...DIZAL!
    6 43
  • @inexorabil
    dispari !

    Ragi inutil ca magarul in ceata dar din nefericire, dupa tine, ramane aceeasi putoare infecta a flatulentelor tale semidocte.
    12 28
  • @inexorabil
    dizalul e o mizerie mai periculoasa decat bomba atomica. ne pandeste la geam pe toti..de la vecinii inculti cu dizal "sport economic"..
    6 18
  • @@PMC: am zis eu ceva de germane sau Diesel? Am zis doar de afirmatia autist-retarda cu electrocaznicele performante. :)

    Asa cum am mai scris aici, hamburgerul se face mai rapid la microunde. Dar apoi, cine e destul de cretin sa isi doreasca asa ceva? Ete ca exista totusi amatori retarzi... :)
    14 2
  • stiti pe cineva care cipeaza electrice? sa scoata fum?
    2 15
  • Cine să arunce banii pe o asemenea prostie?
    14 1
  • te-ai luat de microunde, sau de hamburger?!
    2 15
  • @retard electric
    Ultimul proces al celor de la Tesla este exact despre... cipare. :))))) Autonomie umflată din soft, pleci la drum de 51 km cu autonomie de 200, dar nu ajungi la destinație. :))))))))))))))
    19 5
  • Mihai82full
    Evoluție că și omul din maimuță
    1 5
  • Până și nemții și-au dat seama că tot ce e fabricat în Germania este de căcat și nu merită cumpărat.
    1 10
  • Andrei
    Ce au în comun Dutz (ăla cu vântul care nu bate noaptea) și PMC, taximetristul ghiolban?
    Amândoi se cred deștepți din cale afară și se simt bine când le spun altora că sunt proști și retardați. Nevoia subconștientă de a compensa lipsurile.
    4 18
  • Până una, alta, deocamdată doar niște producători de diesel-uri au fost prinși că trucau testele.
    Asta cu procesul Tesla... Momentan e doar atât, un proces. Nici n-a început. Mai e pana la o eventuală sentința de "vinovat".

    În plus, toți producătorii ar trebui acționați în judecata pentru cifrele de consum. Toată lumea știe că mașinile consumă mai mult decât "oficial".

    "pleci la drum de 51 km cu autonomie de 200, dar nu ajungi la destinație"

    Exagerezi, dar mai real e când îți spune masina ICE că mai poți face 50km, și după 30km tragi pe dreapta. În anumite condiții e greu de estimat consumul.
    4 18
  • @curca.imbacsita
    si cu termica daca schimbi numai la redline faci cativa zeci de km..
    3 17
  • Calm Andrei că nu-ți spun nimic. Nu te-am jignit si nici n-o sa fac așa ceva. Nu știu care-i problema ta. Dacă tu crezi ca ce spun nu te ajută, poți ignora.
    Ma gândesc ca-i simplu, nu?
    14 2
  • Nu-i articol (de genul) să nu apară deja obositoarele clișee, pe lângă subiect si obsesive… nici nu ma mai obosesc ca n-are sens… Articolul (cred eu) aduce vesti proaste legat de puterea de cumpărare plus ca cine vrea AMG nu poate sa “se laude” cu un 4 cilindri… nu da bine deloc. AMG-urille sunt pentru cei care cam știu ce vor.
    14 2
  • Andrei
    Pe tine te ignoră toată lumea de când ne-ai explicat cum e cu vântul noaptea. Cum te-ar mai putea lua cineva în serios??

    Cât despre jignit... Ne zici proști, retardați, spălați pe creier în aproape fiecare mesaj.
    E jignitor și că faci pe inocentul, de parcă eu nu citesc ce scrii.
    3 19
  • Cam non-sens in ce spui, nu crezi? Tu citești așa la mișto? Nu te-am făcut in nici in fel, comentez ce spui, este mare diferența.
    Dacă tu crezi ca ești cum spui… treaba ta.
    Că ma iei tu sau alți in serios, nu ma interesează.
    Referitor la “vânturi”… eu am spus ce am spus si știu ce am spus. Ca acel individ a scos din context si are o obsesie, din nou nu-i treaba mea. A citit 2 grafice pe un interval limitat si gata știe tot… se numește superficialitate si autosuficienta (sau ceva de genul).
    Era vorba despre ponderea energie verzi, si anume randament zero pentru solar si mult scăzut pentru eolian pe timpul nopții.
    Doar soarele produce “căldură” si de acolo se “nasc” vânturile. Fără diferențe de temperatura nu bate vântul.
    Cam asta era ideea, dar na cu unii nu are rost.
    Hai sa vedem cazul tău…
    https://cliffmass.blogspot.com/2022/03/why-are-winds-stronger-during-day.html?m=1
    https://www.weather.gov/source/zhu/ZHU_Training_Page/winds/Wx_Terms/Flight_Environment.htm
    PS nu-a inocent, dar încerc sa schimb ceva la mine in primul rând ;)
    15 1
  • Efectul CO2 din maşinile termice este :

    Datorita CO2 produs artificial în atmosferă de om, de 150 de ani incoacet, am ajuns ca azi, totalul de CO2 face ca în fiecare ORĂ oceanele lumii să se încălzească cu echivalentul a 4 bombe nucleare de la Hiroșima !

    Aşa de gravă este situaţia !
    1 17
  • @prostovan electric
    Absolut previzbil, accelezi, razi combustibilul și alegi o benzinărie de pe marginea drumului.

    Cu electrica ta pentru imbecili chemi platforma după care te bați pe burtă cu alți imbecili de teapa ta că ai ajuns gratis acasă. :))))))))))))
    13 1
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Doamne ferește :))))
    1 13
  • Andrei
    Dutză, am ieșit azi noapte din casă - bătea vântul. QED.
    1 6
  • Te-ai descalificat total cu postul de la 09:33.

    Nu mai intervin în discuțiile electrice vs. termice. Nu mai intervin nici în discuțiile privind electrificarea. Am cam zis unde a fost cazul.

    Însă... băiete, ești un ageamiu, ca să mă exprim elegant.

    De unde scoți aberațiile alea? Aveți o broșură pentru activiști?

    Ai idee că acum 55 milioane de ani a avut loc Paleocene–Eocene thermal maximum (PETM), când a fost atât de cald pe pământ încăt nu exista gheață la poli?

    "The associated period of massive carbon release into the atmosphere has been estimated to have lasted from 20,000 to 50,000 years. The entire warm period lasted for about 200,000 years. Global temperatures increased by 5–8 °C"
    Warm weather would have predominated as far north as the Polar basin. Finds of fossils of Azolla floating ferns in polar regions indicate subtropic temperatures at the poles."

    De atunci temperatură a scăzut aproape încontinuu, în ultimul timp apărund numeroase epoci glaciare, ultima terminându-se acum 20000 de ani.

    Întrebare pentru ageamii ca tine. Cine a produs acum 55 milioane de ani ce mai mare încălzire globală? De ce apoi pământul s-a răcit după 200000 de ani?

    De ce în ultima perioadă de timp au fost multe epoci glaciare?
    Știi când s-a terminat ultima epocă glaicară? Acum cca 20,000 de ani.

    Ai auzit de Meltwater pulse 1A?
    "between 13,500 and 14,700 calendar years ago, during which global sea level rose between 16 meters (52 ft) and 25 meters (82 ft) in about 400–500 years, giving mean rates of roughly 40–60 mm (0.13–0.20 ft)/yr".

    Ai citit măi propagandă? Ai idee ce înseamnă creșterea nivrlului mării cu 25 de m în 500 de ani?

    Știi că în Sahara acum 8000 de ani era savană, cu girafe, lei, antilope?

    Știi că mamuții au dispărut acum 8000 de ani, datorită schimbărilor climatice?

    Crezi că omul a avut și are vreo influență?

    Uite aici să vezi un grafic.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Meltwater_pulse_1
    Nivelul mării pe glob a crescut cu 58 m în 5000 de ani, iar în ultimii 6000 de ani a crescut cu 2 m.

    Schimbări climatice au fost și o să mai fie indiferent de ce face omul. Roagă-te să nu vină o eră glaciară. Ce veți scorni atunci, să detonăm bombe termonucleare ca să încălzim pământul?

    Vai de capul vostru de politruci propagandiști. Ia-te de mână cu idioții de flateartheri.

    Deja propaganda voastră frizează imbecilitatea.
    8 2
  • Andrei
    Amice, tu vorbești de mii de ani dar ceea ce se întâmplă acum e în ultimii 100 de ani, de la revoluția industrială. Cauza e evidentă.

    In plus, chiar dacă nu ar fi vina omului (este!), tot trebuie făcut ceva. E ca și cum ai vedea că iti arde casa, cu tine în ea, și stai cu mâinile în sân pentru că nu ai pus tu focul.
    2 6
  • @telectualul.nefunctional
    ia raspunde-ti tu la intrebare mai bine? e prea simplu? hai ca iti repet eu: in trecut au fost cazue naturale, dar acum nu sunt!!!!

    pentru toti cei care au trecut pe la scoala doar pentru diplome si bani, ia gasiti voi cauzele naturale ce produc acum incalzirea si luati si premiul nobel(si banii)!

    pana nu luati permiul nobel nu mai contraziceti expertii!

    ps: expertii sunt aia adevarati, nu cei care au banat doctorii si v-au vaccinat securistic in pandemie!
    2 6
  • Andrei, când climate change denialists au ajuns sa facă mișto de flat earthers îți dai seama ca nu mai avem șanse...
    2 8
  • Andrei
    Pai da, după ce a îndrugat niște aberații despre ere glaciare, termină cu "idioții de flateartheri". O fi fan "Dumb and dumber".

    "propaganda voastră frizează imbecilitatea"
    Culmea ironiei :))
    3 6
  • Cati cai mai raman cand se termina bateria ca ma indoiesc ca faci jumatate de ora de circuit cu bateria plina. Si apoi 2 tone e greu tare sa le ascunzi. Le simti pe toate in primul viraj indiferent de cati cai are masina.
    Poate e un semnal ca AMG nu inseamna doar cai putere ci si dinamica, sunet, senzatii. De pret baban, nu duce lipsa.
    Si poate e si un semnal ca unele minciuni au picioare foarte scurte si targetul se prinde repede.
    8 2
  • Sa ne anunți data viitoare… ar fi de evitat orice fel de contact. ;)
    7 0
  • Ia uite ce s-a activat propaganda! Ați rămas în urmă copii. Acum nu mai e vorba de încălzirea globală, ci de schimbările climatice. Ați prins ideea? Că mâine poimâine dacă temperatura medie scade, să mai continue puțin propaganda. O să găsească făcătorii de cuvinte ceva să prostească lumea, că e de fapt așa se întâmplă că mai scade temperatura înainte să crească și mai abitir bla bla bla. Ia spuneți? Mai faceți vaccin anticovid? Că unii ca voi (libtarzii) prin America fac lunar. Duceți-vă și protestați împreună cu retarda de Greta, care spunea că știe ea de la "experți" că în 2023 vine sfârșitul lumii, dacă nu se renunțe la combustibilii fosili.
    8 2
  • @ignis
    asa ai inteles tu, ca media creste?!!!!!!!!!!

    toate mediile cresc accelerat in ultimii zeci de ani, si aerul si oceanele!! si nici un luminat "vaccinat" nu vrea sa ne spuna care e defapt cauza naturala. ca se stie ca poluarea se duce in spatiu undeva....asa ceva....
    1 6
  • @ignis
    *ca media scade- evident typo
    1 6
  • Seriff
    @Mike, la mare a fost apa rece, unde e Hiroshima aia? Plus de asta, degeaba se reduce poluarea auto, cat timp avioanele polueaza de rup, vapoarele la fel, constructiile la fel si tot asa, dar ce sa intelegi tu, ai creierul cat o furnica.
    9 1
  • Seriff
    Ca sa nu mai zic ca doar in Europa sunt normele astea de poluare aberante, Europa fiind fix pix pe harta globului, in Asia, India, Sua nu da nimeni 2 lei pe poluare, pe CO2 sau pe alte aberatii.
    6 1
  • Seriff
    https://autolatest.ro/stiri/cancelarul-germaniei-olaf-scholz-refuza-sa-mearga-cu-un-mercedes-electric-eqs-580-prefera-un-v12-s680-guard-de-4-tone/
    Electricele sunt pentru saraci, smecherii adevarati nu dau 2 lei pe ele, pe CO2 sau pe poluare.
    7 0
  • auto_fan
    Nu se vinde pentru ca cine dispune de suma respectiva, vrea ceva cu adevarat deosebit si din punct de vedere al unitatii propulsoare - sunet, raspuns, exclusivitate, si din punct de vedere al feeling-ului, manevrabilitatii - pe care un hibrid de peste 2t nu le poate oferi la un nivel macar acceptabil. Pana la urma de ce ai plati asa o suma, cand ai alternative mai bune din toate punctele de vedere de la concurenta?

    Faptul ca integrarea dintre motorul termic si cel electric lasa mult de dorit, disponibilitatea puterii maxime doar in anumite conditii, lipsa sunetului la nivelul la care au adaugat difuzoare in bara spate pentru "sunet" de evacuare (!!!) - nu credeam ca o sa vad o asemenea absurditate de la unul dintre cei mai renumiti producatori de masini - , faptul ca suspensia nu are cum sa faca fata celor >2t pentru a oferi atat rafinament, cat si o manevrabilitate exemplara, absolut necesara penru o astfel de masina, faptul ca portbagajul e micsorat si are o forma ridicola pentru ca baterii (intr-un final e un sedan si trebuie sa fie practic), faptul ca pentru o suma similara te poti lipi de un 911, ca sa nu mai spun de modelele concurentei directe, Giulia QV, M3, RS4, care din punct de vedere dinamic sunt aproape fara repros - astea sunt motivele reale pentru care lumea nu se inghesuie sa cumpere modelul. Porsche Taycan, Audi E-Tron GT isi gasesc destui cumparatori, deci motivul principal nu e faptul ca lumea fuge de electrice, e faptul ca masina asta ar fi trebuit sa fie altceva, dar s-a nascut intre doua lumi si nu-si gaseste locul in niciuna.

    Intr-un final, MB se pare ca a inteles acest lucru, motiv pentru care exista informatii ca V8-ul ar reveni sub capota C63-ului.
    8 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru