În urmă cu aproape un an, constructorul german de automobile a lansat noul C63 S E Performance. Cu această ocazie, versiunea de performanță, cu emblema AMG, a modelului german a renunțat la motorul V8.
În locul său și-a făcut apariția un sistem plug-in hybrid, care combină un motor de 2.0 litri, cu patru cilindri, cu o unitate electrică. În total, ansamblul dezvoltă 680 de cai putere (mai mult decât oricare alt C63 de serie de până acum).
Desigur, adoptarea acestui sistem de propulsie are și câteva dezavantaje, inclusiv masa proprie a mașinii care a crescut de la 1.680 kg la 2.036 kilograme.
De câteva săptămâni, clienții din Germania au putut să comande noul Mercedes-AMG C63 S E Performance. Dar, potrivit presei locale, aceștia nu s-au înghesuit mai deloc, unele reprezentanțe declarând că vânzările sunt aproape 0.
Din câte se pare, nemții preferă motorul cu 6 cilindri al lui BMW M3, care este și mai accesibil decât C63 S E Performance. Acesta din urmă pornește în Germania de la 115.000 de euro, iar rivalul din Munchen costă cel puțin 100.000 de euro.
via Carscoops
AMG nu inseamna 4 cilindri, javre ordinare.
AMG inseamna v8, punct.
Cat de redusi mintali sa fie cei care sa cumpere mercedes "amg" cu motor in 4 cilindri. Jignire cu blazon la adresa clientului.
Si v6 tot e pentru saraki daca ii zici amg.
Mai lasati V8 ca matura Tesla model S Plaid cu toti germanii pe jos. Fara V8 si fara galagie.
Iar unii se cred sprotivi si cu BMW-uri cu motoare in 3 pistoane, doar din cauza ca au sigla de BMW.
AMG la fel...a fost ceva pentru saracii care nu au bani de masini sport, dar vor sa faca impresii.
Că e Tesla S plaid, că este Audi e-tron, că este Porsche taycan electric, că este EQS sedan electric, fiecare cu gustul lui...
Deci o mai jalnica dezlipire de orice are a face cu realitatea n-am mai vazut de muuuuulta vreme... :))))
Nu vad urma de AMG, BMW-uri sau Audi si nici nu pare sa fie vreun nume german prea cunoscut in lista.
Deci, doar romanii cred ca mașinile germane sunt cele mai cele.
Iar ca electrice: cine pare sa aiba cea mai buna acceleratie? Se pare ca nevera e sub 2 secunde, dar ca nu ajunge la viteza maxima a altora...
Si parca Rimac a cumparat Bugatti? :)
Si sa mentionam: niciuna nu e...DIZAL!
Ragi inutil ca magarul in ceata dar din nefericire, dupa tine, ramane aceeasi putoare infecta a flatulentelor tale semidocte.
Asa cum am mai scris aici, hamburgerul se face mai rapid la microunde. Dar apoi, cine e destul de cretin sa isi doreasca asa ceva? Ete ca exista totusi amatori retarzi... :)
Amândoi se cred deștepți din cale afară și se simt bine când le spun altora că sunt proști și retardați. Nevoia subconștientă de a compensa lipsurile.
Asta cu procesul Tesla... Momentan e doar atât, un proces. Nici n-a început. Mai e pana la o eventuală sentința de "vinovat".
În plus, toți producătorii ar trebui acționați în judecata pentru cifrele de consum. Toată lumea știe că mașinile consumă mai mult decât "oficial".
"pleci la drum de 51 km cu autonomie de 200, dar nu ajungi la destinație"
Exagerezi, dar mai real e când îți spune masina ICE că mai poți face 50km, și după 30km tragi pe dreapta. În anumite condiții e greu de estimat consumul.
Ma gândesc ca-i simplu, nu?
Cât despre jignit... Ne zici proști, retardați, spălați pe creier în aproape fiecare mesaj.
E jignitor și că faci pe inocentul, de parcă eu nu citesc ce scrii.
Dacă tu crezi ca ești cum spui… treaba ta.
Că ma iei tu sau alți in serios, nu ma interesează.
Referitor la “vânturi”… eu am spus ce am spus si știu ce am spus. Ca acel individ a scos din context si are o obsesie, din nou nu-i treaba mea. A citit 2 grafice pe un interval limitat si gata știe tot… se numește superficialitate si autosuficienta (sau ceva de genul).
Era vorba despre ponderea energie verzi, si anume randament zero pentru solar si mult scăzut pentru eolian pe timpul nopții.
Doar soarele produce “căldură” si de acolo se “nasc” vânturile. Fără diferențe de temperatura nu bate vântul.
Cam asta era ideea, dar na cu unii nu are rost.
Hai sa vedem cazul tău…
https://cliffmass.blogspot.com/2022/03/why-are-winds-stronger-during-day.html?m=1
https://www.weather.gov/source/zhu/ZHU_Training_Page/winds/Wx_Terms/Flight_Environment.htm
PS nu-a inocent, dar încerc sa schimb ceva la mine in primul rând ;)
Datorita CO2 produs artificial în atmosferă de om, de 150 de ani incoacet, am ajuns ca azi, totalul de CO2 face ca în fiecare ORĂ oceanele lumii să se încălzească cu echivalentul a 4 bombe nucleare de la Hiroșima !
Aşa de gravă este situaţia !
Cu electrica ta pentru imbecili chemi platforma după care te bați pe burtă cu alți imbecili de teapa ta că ai ajuns gratis acasă. :))))))))))))
Nu mai intervin în discuțiile electrice vs. termice. Nu mai intervin nici în discuțiile privind electrificarea. Am cam zis unde a fost cazul.
Însă... băiete, ești un ageamiu, ca să mă exprim elegant.
De unde scoți aberațiile alea? Aveți o broșură pentru activiști?
Ai idee că acum 55 milioane de ani a avut loc Paleocene–Eocene thermal maximum (PETM), când a fost atât de cald pe pământ încăt nu exista gheață la poli?
"The associated period of massive carbon release into the atmosphere has been estimated to have lasted from 20,000 to 50,000 years. The entire warm period lasted for about 200,000 years. Global temperatures increased by 5–8 °C"
Warm weather would have predominated as far north as the Polar basin. Finds of fossils of Azolla floating ferns in polar regions indicate subtropic temperatures at the poles."
De atunci temperatură a scăzut aproape încontinuu, în ultimul timp apărund numeroase epoci glaciare, ultima terminându-se acum 20000 de ani.
Întrebare pentru ageamii ca tine. Cine a produs acum 55 milioane de ani ce mai mare încălzire globală? De ce apoi pământul s-a răcit după 200000 de ani?
De ce în ultima perioadă de timp au fost multe epoci glaciare?
Știi când s-a terminat ultima epocă glaicară? Acum cca 20,000 de ani.
Ai auzit de Meltwater pulse 1A?
"between 13,500 and 14,700 calendar years ago, during which global sea level rose between 16 meters (52 ft) and 25 meters (82 ft) in about 400–500 years, giving mean rates of roughly 40–60 mm (0.13–0.20 ft)/yr".
Ai citit măi propagandă? Ai idee ce înseamnă creșterea nivrlului mării cu 25 de m în 500 de ani?
Știi că în Sahara acum 8000 de ani era savană, cu girafe, lei, antilope?
Știi că mamuții au dispărut acum 8000 de ani, datorită schimbărilor climatice?
Crezi că omul a avut și are vreo influență?
Uite aici să vezi un grafic.
https://en.wikipedia.org/wiki/Meltwater_pulse_1
Nivelul mării pe glob a crescut cu 58 m în 5000 de ani, iar în ultimii 6000 de ani a crescut cu 2 m.
Schimbări climatice au fost și o să mai fie indiferent de ce face omul. Roagă-te să nu vină o eră glaciară. Ce veți scorni atunci, să detonăm bombe termonucleare ca să încălzim pământul?
Vai de capul vostru de politruci propagandiști. Ia-te de mână cu idioții de flateartheri.
Deja propaganda voastră frizează imbecilitatea.
In plus, chiar dacă nu ar fi vina omului (este!), tot trebuie făcut ceva. E ca și cum ai vedea că iti arde casa, cu tine în ea, și stai cu mâinile în sân pentru că nu ai pus tu focul.
pentru toti cei care au trecut pe la scoala doar pentru diplome si bani, ia gasiti voi cauzele naturale ce produc acum incalzirea si luati si premiul nobel(si banii)!
pana nu luati permiul nobel nu mai contraziceti expertii!
ps: expertii sunt aia adevarati, nu cei care au banat doctorii si v-au vaccinat securistic in pandemie!
"propaganda voastră frizează imbecilitatea"
Culmea ironiei :))
Poate e un semnal ca AMG nu inseamna doar cai putere ci si dinamica, sunet, senzatii. De pret baban, nu duce lipsa.
Si poate e si un semnal ca unele minciuni au picioare foarte scurte si targetul se prinde repede.
toate mediile cresc accelerat in ultimii zeci de ani, si aerul si oceanele!! si nici un luminat "vaccinat" nu vrea sa ne spuna care e defapt cauza naturala. ca se stie ca poluarea se duce in spatiu undeva....asa ceva....
Electricele sunt pentru saraci, smecherii adevarati nu dau 2 lei pe ele, pe CO2 sau pe poluare.
Faptul ca integrarea dintre motorul termic si cel electric lasa mult de dorit, disponibilitatea puterii maxime doar in anumite conditii, lipsa sunetului la nivelul la care au adaugat difuzoare in bara spate pentru "sunet" de evacuare (!!!) - nu credeam ca o sa vad o asemenea absurditate de la unul dintre cei mai renumiti producatori de masini - , faptul ca suspensia nu are cum sa faca fata celor >2t pentru a oferi atat rafinament, cat si o manevrabilitate exemplara, absolut necesara penru o astfel de masina, faptul ca portbagajul e micsorat si are o forma ridicola pentru ca baterii (intr-un final e un sedan si trebuie sa fie practic), faptul ca pentru o suma similara te poti lipi de un 911, ca sa nu mai spun de modelele concurentei directe, Giulia QV, M3, RS4, care din punct de vedere dinamic sunt aproape fara repros - astea sunt motivele reale pentru care lumea nu se inghesuie sa cumpere modelul. Porsche Taycan, Audi E-Tron GT isi gasesc destui cumparatori, deci motivul principal nu e faptul ca lumea fuge de electrice, e faptul ca masina asta ar fi trebuit sa fie altceva, dar s-a nascut intre doua lumi si nu-si gaseste locul in niciuna.
Intr-un final, MB se pare ca a inteles acest lucru, motiv pentru care exista informatii ca V8-ul ar reveni sub capota C63-ului.