Mașinile electrice par să prindă tot mai mult curaj în ultimii ani. Marea lor problemă rămân bateriile grele și autonomia redusă. Nu de aceleași probleme se lovesc bicicletele electrice, și ele tot mai răspândite în orașele cu o importantă cultură velo.
O bicicletă electrică te poate ajuta să urci o pantă fără să obosești și păstrează suficientă energie pentru situațiile în care te-ai plictisit de pedalat. Combinația dintre energia înmagazinată în baterie și puterea mușchilor celui din șa dau o combinație eficientă.
O combinație pe care niște minți luminate s-au gândit să o implanteze și pe un vehicul cu patru roți. Vilgard a dat naștere unui concept construit aproape complet din fibră de sticlă ranforsată, a cărui masă totală este de numai 290 de kilograme. Are spațiu pentru doi pasageri care stau unul în spatele celuilalt, ca într-un Renault Twizy. Nu lipsește nici locul pentru scaunul copilului și un mini portbagaj.Pentru propulsie este folosit un motor electric, a cărui energie poate fi furnizată fie de bateria de 5 kW, fie de pedalatul celui de la volan. Vilgard susține că autonomia mașinii electrice cu pedale ajunge până la 96 de kilometri, o performanță apropiată de cea a vehiculelor electrice convenționale.
via ecomento
trebuie sa fie foarte "interesant"