Naționalist 100%: ambasadorul Franței în România va folosi un Renault Talisman

de Bogdan Mirică
Marti, 17.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ambasadorul Franței în România va primi ca mașină oficial noul Renault Talisman, cel mai mare și mai bine echipat model al constructorului din Hexagon.

Francezii au avut întotdeauna o afinitate pentru mașinile lor naționale, fiind extrem de mândri de produsele ieșite pe porțile Renault sau Peugeot-Citroen.

Dacă ne aducem aminte, toți șefii de stat din Hexagon au folosit ca mașini oficiale vârfurile de gamă ale constructorilor Renault sau PSA, adică vechiul Vel Satis sau extravagantul C6.

La vremuri noi, mașini noi. Iar ambasadorul Franței la București nu face excepție și se aliniază acestui trend. Francois Saint Paul se va folosi de serviciile unui Renault Talisman, cel mai mare model din gama francezilor, înlocuitorul vechiului Laguna, testat și de noi aici.

Esential 200 de cai putere oferă exemplarul Talisman oferit ambasadorului Franței.
Cum era și normal, ambasadorul a primit o versiune de top, pusă în mișcare de motorul 1.6 Tce, capabil să ofere 200 de cai putere și 260 de Nm. Este același motor pe care îl găsim și pe Megane GT.
Cu o accelerație de la 0 la 100 de km/h în doar 7.6 secunde și un sistem 4control cu patru roți directoare, mașina se va putea achita și de misiunile ceva mai rapide.

„Sunt încântat de faptul că noua mașină oficială este un Renault Talisman. Designul acestui model este sobru și elegant, iar calitatea fiecărui element este deosebită, cea cu care Renault și-a obișnuit deja clienții. Atenția pentru detalii îi oferă un rafinament à la française,” a declarat Francois Saint-Paul.

Comentarii (17)

  • Am vazut Talisman live intr-o seara, cu luminile de pozitie aprinse, arata foarte impunator masina. Sper doar sa nu aia boala masinilor frantuzesti, si anume sa se demodeze rapid. Oricum, excelent design.
    42 2
  • Nu cumva a- inspirat putin din design-ul Passatului?
    8 40
  • Adrian
    Exemplu de luat in seama si de ai nostri conducatori!
    23 1
  • hazard
    Putzin foloseste un Mertzan :)
    10 8
  • Si care mai exact modele se perimeaza rapid ?
    12 3
  • ^ Pai imi vin in minte acum Peugeot 206, Peugeot 306, 307, 406, 407 plus versiunile coupe cabrio aferente in primul rand, Renault Laguna II, Renault Megane II si mai ales Megane III. Zic in special de modelele de mai sus pentru ca toate aratau fresh si erau atragatoare cand s-au lansat, daca vezi in ziua de azi una intorci capu' in directia opusa, ca sa nu mai zic ca majoritatea modelelor de mai sus sunt cazane. Sa nu uitam totusi si de modelele grave, gen Renault Vel Satis (vel Satis vine de la Velocite Satisfaction :)))) ) sau Renault Avantime si alte gherle, alea au fost dezastru din ziua in care s-au lansat.
    12 30
  • masina asta chiar arata foarte bine...
    20 0
  • @DanG, scoți niște aberații.... după mentalitatea românească bineînțeles, dacă nu sunt mașini nemțești se strică, se demodează etc, nimic nu e bun la ele.
    31 10
  • razvan
    Oatitudine corecta dupa parerea mea.Si romanii ar trebui sa cumpere preponderent lucruri fabricate in tara. de toate nu numai masini.
    31 0
  • Traian
    @DanG
    Renault Avantime a fost exact ceea ce-i spunea numele: o masina inaintea timpului sau. Pacat ca ratiunea comerciala, adica profitul a primat in fata pastrarii unei masini ce dadea rusinica prin creativitate multor germani. Era un mpv COUPE cu balamale cu deschidere dubla.
    A aparut si intr-un film SF. Film american, culmea!
    27 4
  • Dan G, ca detinator de Peugeot 306 SW trebuie sa te contrazic. Masina inca arata okay si in prezent. Asta pentru ca aparuse inainte de curentul de design "flamboyant" ce a aparut la mijlocul anilor 2000 la masinile frantuzesti.
    4 2
  • Vel Satis si Avantime chiar au fost inaintea timpului lor!

    futuriste confortabile frumoase
    16 1
  • @Hazard

    Moda Mercedes a inaugurat-o Eltin .... Dupa ce Ceaika prezidentiala a daramat stalpul portii unei resedinte cu ocazia unei vizite in strainatate, a inteles ca e cazul sa utilizeze o masina din materiale mai moi si mai deformabile -:::)))
    Insa, este in lucru o limuzina ruseasca cu motor de Porsche, iar Putin inca isi mai pastreaza prima masina, un Zaporojet. Si oricum rusii obisnuiesc sa calatoreasca cu ... tancurile.

    Cat despre ironia ta, ti-as dori macar un sfert din barbatia lui Vladimir Putin.

    Nu este nimic spectaculos! Orice reprezentant de bun simt al unui tari cu traditie in domeniul fabricarii de autoturisme foloseste masini autohtone. Liderii cehi mergeau inainte de '89 cu limuzine Tatra, acum oficialitatile folosesc Skode. Francezii merg cu masini frantuzesti. De Gaulle utiliza un DS, Chirac un C6. Presedintele Italie, daca nu ma insel are printre masinile de serviciu (italiene) o bijuterie Lancia Flaminia farbricata in 1960. Si exemplele ar putea continua...
    4 8
  • @mishazaitev

    Inclusiv Ceaușecu, "dictatorul", mergea în țară cu un Aro 304 modificat, la care ținea foarte mult, deși statul avea alte mașini de protocol.
    4 2
  • hazard
    @mishazaitev eu nu am cunostine despre barbatia lui Putzin, n-as putea sa ma compar cu el. Vad cu tu stii mai bine :)). Sa revenim totusi la subiect pana nu inchide automarket sectiunea de comentarii :))
    5 1
  • @hazard

    Chiar n-ai putea sa te compari. Si asta este evident din modul in care intelegi sensul cuvantului. Dar tine-o tot asa! Cum poti arata oara cat de "barbat" esti altfel decat facand glume ieftine!
    1 1
  • @ignis

    Asa este. Pana si ala era mai patriot decat liota nesatula care ne conduce azi!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru