Performanțele de excepție atrag în mod firesc și atenția sponsorilor dornici să-și asocieze imaginea cu succesul sportivilor. Cel mai recent exemplu este oferit de Naomi Osaka, sportiva de 20 de ani din Japonia care a reușit să câștige primul turneu de Grand Slam din carieră, după ce a învins-o în finala de la US Open pe Serena Williams.
Performanța japonezei este cu atât mai specială cu cât a devenit și prima sportivă din Țara Soarelui Răsare care câștigă un turneu de Grand Slam. Cei de la Nissan nu au stat prea mult pe gânduri și i-au oferit un contract de sponsorizare pe următorii 3 ani, pe care Osaka l-a semnat la sediul din Yokohama.
Oficialii constructorului nipon speră că proaspăta campioană de la US Open îi va ajuta să le crească vânzările în rândul clienților tineri. Naomi Osaka va juca într-o serie de spoturi publicitare la nivel internațional, prin care Nissan vrea să-și promoveze noile tehnologii și mașini electrice.
Via Reuters
Comentarii (1)