Mutare la varf in industria auto: seful Fiat devine seful Chrysler?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Conform unui material publicat astazi de Automotive News, negocierile de alianta dintre Chrysler si Fiat vor duce la masuri radicale in ceea ce priveste componenta echipei de conducere a celor doua marci si a aliantei. Cea mai importanta mutare va fi reprezentata, spun informatiile interne citate de cea mai cunoscuta publicatie auto mondiala, de numirea lui Sergio Marchionne, actualul presedinte al Grupului Fiat, in functia de administrator delegat al Grupului Chrysler si implicit al viitoarei aliante. In cazul in care informatiile vor fi confirmate, Marchionne va detine in cadrul Fiat-Chrysler acelasi rol pe care Carlos Ghosn il are in cadrul aliantei Renault-Nissan.
In plus fata de numirea italo-canadianului in fruntea viitoarei aliante, Fiat va detine un numar necunoscut de membri in cadrul Consiliului de Administratie a Chrysler Group, entitate care va fi formata din sapte membri. Printre ceilalti reprezentanti cu membri de decizie ai CA se vor numara si unul sau doi membri ai Automotive Task Force, institutia creata de administratia prezidentiala a SUA pentru a tine sub control industria auto de peste Ocean.
Sergio Marchionne va prelua postul detinut din 2007 de Bob Nardelli. Actualul sef al Fiat Group este considerat artizanul revenirii Fiat in elita constructorilor europeni.
Se afla in fruntea Grupului din 2004, fiind laudat inclusiv de presedintele american Barack Obama, care a sustinut ca "actuala echipa de manageri a Grupului Fiat a reusit sa realizeze o schimbare radicala de macaz".Sergio Marchionne nu ar avea probleme cu un birou in SUA, el fiind prezent si pana acum, cateva zile pe luna, la biroul Fiat Case New Holland din Chicago. De altfel, Marchionne detine dubla cetatenie canadiana si italiana, terminandu-si studiile la Toronto si lucrand timp de 10 ani in Canada.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)