Ford a dezvăluit luni la Los Angeles primul său model electric de sine-stătător și, chiar dacă a luat forma unui SUV, acesta a primit numele Mustang Mach-E și sigla specifică Mustang.
Până acum, Mustang era perceput strict ca un model sport cu propria identitate. Murat Gueler, directorul departamentului de design al constructorului american, a dezvăluit că strategia de a adopta numele Mustang pentru un SUV se bazează pe popularitatea în creștere a acestui brand pe piața europeană.
"Ultimul Mustang lansat în Europa a câștigat un nou nivel de popularitate, așa că avem o bază mai mare pentru brandul Mustang. Mustang și Porsche 911 sunt cele mai faimoase mașini sport de pe planetă. Mustang este un nume important și este timpul să introducem și o formă de electrificare", a declarat Gueler în cadrul unui interviu acordat publicației Autocar cu ocazia prezentării oficiale a lui Mustang Mach-E.
În acest context, oficialul Ford a anunțat că producătorul american se gândește la lansarea mai multor modele Mustang din segmente de piață diferite, ceea ce ar echivala practic cu transformarea Mustang într-un brand de performanță de sine-stătător.
"Mach-E este pasul nostru în viitor fără să ignorăm istoria.
Este multă emoție în jurul brandului Mustang și este momentul potrivit să progresăm și să-l extindem. Am vorbit despre construirea unei familii (n.r- de modele Mustang)", a adăugat designerul Ford.În ultimii ani, constructorii europeni de volum au intuit popularitatea în creștere a modelelor de performanță, iar unii dintre ei au dezvoltat branduri distincte pentru acestea, cu propria sigla. Unul dintre cele mai recent exemple este Seat, care a transformat Cupra într-un brand de performanță.
Via Autocar
Comentarii (0)