Începând de astăzi, mai mulți muncitori ai uzinelor Volkswagen din Germania vor participa la proteste împotriva conducerii grupului. Asta înseamnă că producția la nu mai puțin de 11 uzine din această țară va fi oprită temporar. Potrivit reprezentanților muncitorilor, aceștia spun că angajații din uzine sunt forțați să plătească pentru greșelile făcute la nivelul conducerii Grupului Volkswagen. Aceștia au dat vina pe o politică eșuată a tranziției către mașini electrice, dar și pe politica de prețuri ale modelelor.
Din cauză că cererea pentru mașini electrice este sub așteptări, Volkswagen se vede nevoit să taie din costuri pentru a încerca să rămână competitiv. Aceste măsuri de reducere a costurilor includ închiderea unor fabrici din Germania, ceea ce ar însemna pierderea a mii de locuri de muncă. Potrivit presei germane, Volkswagen vrea să economisească 4 miliarde de euro și prin reducerea salariului muncitorilor cu 10% și chiar prin înghețarea salariilor timp de 2 ani.
Daniela Cavallo, reprezentantul oficial al muncitorilor mărcii de la Wolfsburg, a transmis că cei de la conducere „încă nu au prezentat un concept coerent despre modul în care Volkswagen va merge mai departe în viitor.” Ea a mai adăugat că oficialii de la conducere nu sunt deloc dispuși să renunțe la ideea de a închide fabrici și de a reduce numărul locurilor de muncă.
Deocamdată, negocierile dintre muncitorii Volkswagen și conducere nu au dat niciun rezultat. La finalul lunii noiembrie va expira o perioadă de grație. Asta înseamnă că este foarte posibil ca muncitorii Volkswagen să intre în grevă începând din 1 decembrie la mai multe uzine din Germania.
Adica poate sa scada salariul si cu 50% dar Doamne fereste sa ramana inghetat mai ales in niste vremuri tulburi.
Niciodată industria germană nu poate pierde!!!
Noaaa!
Cum adică VW nu e cel mai bun din Univers???
Germanii se șterg undeva cu ceilalți.
Doar ei știu să facă mașini!!!!!
Se vede incompetența clasei politice care nu știe ce înseamnă management real, sunt doar niște paraziți desprinși de realitate. Cei care au susținut și încă susțin măgăriile actuale… poate mai fac o introspecție.
Pentru cei care vor fi concediați, se pot muta în Ungaria și Turcia (unii de acolo vin oricum), se deschid fabrici chinezești azi mâine…
Ia, colo frumos, sa mai lase manajementu' din bonusuri si salarii babane, sa-si vada lungul nasului si sa puna mana pe treaba. Ca din tabele si limbaj corporatist de lemn iese exact nimica.
Pe langa asta, orgii cu curve in avioanele companiei la "altitudine", si alte "cheltuieli" pe firma, de la mic la mare, seaca foarte rapid finantele companiei. VW in primul rand ar trebui sa stie asta. Cand traversezi o perioada fasta si de belsug, trebuie sa te gandesti la ziua de maine, nu la placeri fara numar si fara fund (sic).
Parte proasta este ca, la fel ca la razboi, tot talpa tarii plateste, adica amaratul ala care a tras de s-a deselat ca sa faca banul gros pentru porcii din manajement. Ferma animalelor anyone?
Ia sa vedem:
https://www.reuters.com/article/technology/volkswagen-ceos-pay-package-soars-on-record-group-profit-idUSKCN1GP11U/
Zeci de milioane bonusuri pentru inselatorii, pai asa se face treaba? :))
Cred ca ar fi cazul sa mai intre in faliment unele firme care vand minciuni la fraieri!
Sa fie dati afara toti!
Cand au auzit de Dieselgate trebuiau toti sa isi dea demisia in grup si sa isi caute job la alte firme!