- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
După o pauză de aproximativ doi ani, uzina Dacia de la Mioveni și-a deschis porțile pentru jurnaliști. Momentul a coincis cu intrarea primelor exemplare Bigster pe linia de asamblare. (26.03)
-
Automarket a fost prezentă la garajul echipei Engage Racing din Brașov, echipa din spatele lui BMW i4 Racing Elsa. În timpul vizitei am aflat mai multe detalii despre cum mașina care va concura la Pikes Peak se folosește de un sistem inovator de generare a sunetelor pentru a oferi un nivel de siguranță mai mare, dar și o personalitate unică. (05.03)
-
Volkswagen ne-a invitat la el acasă, în Wolfsburg, pentru a vizita uzina unde, în urmă cu 50 de ani, lua naștere legendarul Golf. Nu aveam cum să ratăm această ocazie, așa că în rândurile următoare îți vom povesti întreaga experiență. (17.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Mult praf, 100% spectacol - corespondență de la etapa WRC din Portugalia (2)
Ne bucuram ca reusit sa aduceti stiri direct de la fata locului si cu impresi personale :) Credeti ca romania ar putra gazdui in viitor o etapa de WRC? asta ar ajuta mult imaginea Romaniei ,pe siteul unde urmaresc cursele de Formula1 deja prietenii din Europa au auzit de M Marinescu. Transfagarasan cred ca e numai bun pt o etapa de WRC.....
Si fiindca nu ma impresiona Loeb atat de mult la inceput, ma relaxam cu jocurile Colin McRae pe calculator :)
Acum ma uit pentru competitie si pentru ca nu stii niciodata ce o sa se intampla. Mereu se poate ivi ceva neprevazut si poate rasturna toate pariurile. Fata de multe alte motorsporturi unde nu exista atat de multa competitie in cursa propriu zia (F1, de ex), WRC aduce o senzatie diferita.
In final, bravo Automarket pentru repotajele de la fata locului :)
In al doilea rand, fie WRC fie IRC, raliurile sunt mai apropiate de spectator, iar telespectatorul poate spera ca si el isi poate cumpara o masina apropiata.
Si bineinteles, nu se poate sa nu-ti placa sariturile cu masina sau virajele luate in drift!
Pacat (sau poate mai bine ar fi spus din fericire) ca nu se bucura de mai multa atentie din partea presei/spectatorilor precum F1.
Un motiv in plus ar fi Kimi Raikkonen, a carui venire se pare ca a crescut numarul celor care urmaresc acest sport.
Recomand sa urmariti emisiunea WRC Craziest Moments:
http://www.youtube.com/watch?v=oZooziH4ADE
si
http://www.youtube.com/watch?v=MYgJVCFi0jU
(sunt 2 segmente, fiecare avand 5 parti)
De asemenea urmaresc WRC pentru ca imi place Latvala, am tot respectul din lume pentru Loeb si il consider cel mai bun pilot de WRC ever insa imi place Latvala pentru ca risca foarte mult si o face foarte spectaculos.
Ma uit la WRC pentru ca este un campionat strans (mai ales anul asta), cine s-ar fi gandit ca Ogier va castiga in Portugalia, poi descoperii o groaza de locuri si peisaje foarte interesante si poti afla lucruri inedite din acele locuri sau din cultura si traditii tarilor unde se desfasoara etapele.
Spectatorii stau foarte aproape de drum si pot ajuta pilotii aflati in dificultate sau ii pot pune in dificultate (cum se intampla la Monte Carlo cu aruncatul zapezii pe asfalt).
Atmosfera este mai degajata.
Desi nu se desfasoara totul intr-un timp scurt si pilotii n sunt roata la roata (cum e in formula 1) ca sa "intri" in eveniment, in cele 3 zile de competitie poti trece de la agonie la extaz alaturi de favoritii tai.
Cred ca sunt si alte motive care nu imi vin acum.