Mugen Honda Civic Type RR

De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 18.01.2008
Mugen a prezentat la Tokyo un Honda Civic Type RR cu partea frontala integral din fibra de carbon.

Esential

260 de CP are motorul pregatit de Mugen pentru acest Civic Type RR.

Mugen a pregatit pentru salonul de tuning de la Tokyo un Civic Type RR special. Designul exclusivist este observabil de la prima vedere, gratie partii frontale realizate integral din fibra de carbon.

Sub capota acestei bijuterii Mugen a pregatit un motor cu o capacitate de 2.2 litri, 260 CP si cuplu maxim de 235 Nm. Partea tehnica este completata de o cutie de viteze in 6 trepte, suspensii si frane performante. Mugen a dotat modelul Civic Type RR cu sistemul I-TCMS (Intellligent Tire Condition Monitoring), care monitorizeaza temperatura si presiunea din pneuri in vederea functionarii la parametri normali.

La interior, Mugen a tinut sa echipeze modelul cu fibra de carbon, pentru a da un aspect sportiv acestui prototip dar si pentru a consolida structura. Singurele minusuri le putem nota la sispunerea instrumentelor de bord, care ar putea afecta vizibilitatea

Sursa: Autoblog

Comentarii (9)

  • super
    arata super tare si chiar sint curios de ce cei de la Honda nu monteaza si un turbo pe Type R normal si oare cand au de gand sa puna si integrala pe aceste masinute?
    0 0
  • vtec
    Honda nu foloseste sisteme turbo pentru ca are DOHC i- Vtec , daca ai sa mergi vreodata cu o masina dotata cu asa ceva ai sa vezi de ce nu are turbo :) , aceasta masina e cea mai rapida masina cu tractiune fata din lume .. STOCK !
    0 0
  • stiu cum e
    si eu am noul civic 1.8 iVtec si totusi parca i-ar mai trebui ceva cuplu.in rest super tari motoarele Honda
    0 0
  • traditie
    nu are turbo pentru ca asta-i traditia modelelor R de la Honda. sa vedeti cum e i-vtec pe 2.4, criminal, cuplu desfasurat pe aproape toata plaja de turatie, adik ceva ce turbo nu-ti va oferi niciodata ;)
    0 0
  • marius
    LOL
    Am cumparat vechiul civic cu 1.8 si vreau sa zik ca e FOARTE proasta masina,pai eram in drum de la BUCURESTI spre COiNSTANTA si am facut pana,si cu cauciucuri noi asa cauciucuri asa masina,asa ca am vandut-o si mi-am luat logan(asta acum 2 luni) si acuma ma chinui sa o pornesc sa o scot din garaj ca asta are si ea pana,ziceti-mi si mie o masina fiabila care sa nu faca pana.Va multumesc.
    0 0
  • prostovane...
    poate ca soferul e de vina
    Te-ai gandit ca poate soferul trebuie schimbat nu masina?
    0 0
  • pt marius
    Intrebarea este daca tu ai condus vreodata o masina sau te bagi si tu in seama ca sa nu taci?
    0 0
  • penibil
    daca te faci de ras Mariuse in viatza de zi cu zi se pare ca ai ales sa faci reclama la prostie si pe net,adio si sper ca transportu in comun sa fie marea ralizare a vietii tale ,ca la cat sint alea de lungi banuiesc ca tu o sa te crezi in limuzina
    0 0
  • V-tec
    totusi varianta europeana a civicului fata de cea japoneza nu mi-se pare atat de rapida.... are tendinta sa subvireze in curbe medii la viteze mari si cuplul nu se simte la fel fata de ca japoneza care iti ridica bataile inimi la nivelul turatiilor motorului :), e diferit... sunt posesorul unui CIvic type R 2003...nu spun ca e mai prejos ci doar ca e diferita de la suspensii pana la cuplul motoric ma refer strict la detalii tehnice si totusi tehnologia V-tech face leagea in continuare .... eu cred ca brandul honda este valorificat datorita motorelor sale Hi-rev...B16a1 este inca unu din cele mai impresionante motoare pt mine 160 cp inghesuiti intr-un motor de 1,6 si rpm pana la 11mii ( testat )
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru