Motorul V8 de 6.2 litri va fi eliminat din gama Mercedes-Benz AMG in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Specialistii de la divizia de performanta de la Mercedes-Benz au ramas printre putinii care mai ofera pe varful gamei motoare aspirate de cilindree mare. Audi a inceput sa ofere propulsoare supraalimentate pe versiunile de performanta in urma cu multa vreme, in timp ce BMW a lansat 2 asemenea motoare si lucreaza la inca doua propulsoare similare. Motoarele aspirate de cilindree mare care echipeaza versiunile de performanta ale modelelor premium vor deveni o raritate in viitor, daca nu chiar o relicva a trecutului.
Motorul V8 de 6.2 litri al celor de la Mercedes-Benz va fi inlocuit la sfarsitul anului 2010 de o unitate V8 twin-turbo, care are o cilindree de 5.5 litri si va oferi un nivel superior de putere si cuplu motor, contra unor emisii reduse si unui consum mai scazut de carburant. Normele de mediu din ce in ce mai stricte i-au obligat toti constructorii de automobile sa apeleze la motoarele supraalimentate, iar diviziile de performanta trebuie sa dezvolte asemenea propulsoare. Toate motoarele V8 din gama Mercedes-Benz vor avea capacitati mai mici din 2011, pentru a reduce emisiile de CO2 la nivel de gama.
Avand in vedere "debutul" in supraalimentarea motoarelor V8 prin intermediul turbocompresoarelor, cei de la Mercedes-Benz ar putea implementa aceasta procedura si pe unitatile V6. Singurele propulsoare otto supraalimentate din gama Mercedes-Benz sunt unitatile cu patru cilindri, care ofera mai multi cai putere gratie unui compresor mecanic.
Via | Insideline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
-
Skoda a lansat o nouă motorizare pentru varianta hatch a lui Superb. Noua motorizare este o unitate hibridă cu încărcare la priză, care promite să ofere o autonomie electrică de peste 120 de kilometri. (17.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Daca nu credeti s-a facut studiu.
Pana atunci imi fac nervi ziua cu masinile din trafic (bineinteles echipate cu cauciucuri de vara si alea multe uzate) pentru ca merg cu 10 km/h, acum ca a dat zapada.
noile generatii de motoare cu doua turbine elimina deficienta majora a turbinei, si anume lag-ul), consumand mai putin la aceeasi putere si cuplu oferite fata de unul aspirat