Motorul V8 de 6.2 litri va fi eliminat din gama Mercedes-Benz AMG in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Specialistii de la divizia de performanta de la Mercedes-Benz au ramas printre putinii care mai ofera pe varful gamei motoare aspirate de cilindree mare. Audi a inceput sa ofere propulsoare supraalimentate pe versiunile de performanta in urma cu multa vreme, in timp ce BMW a lansat 2 asemenea motoare si lucreaza la inca doua propulsoare similare. Motoarele aspirate de cilindree mare care echipeaza versiunile de performanta ale modelelor premium vor deveni o raritate in viitor, daca nu chiar o relicva a trecutului.
Motorul V8 de 6.2 litri al celor de la Mercedes-Benz va fi inlocuit la sfarsitul anului 2010 de o unitate V8 twin-turbo, care are o cilindree de 5.5 litri si va oferi un nivel superior de putere si cuplu motor, contra unor emisii reduse si unui consum mai scazut de carburant. Normele de mediu din ce in ce mai stricte i-au obligat toti constructorii de automobile sa apeleze la motoarele supraalimentate, iar diviziile de performanta trebuie sa dezvolte asemenea propulsoare. Toate motoarele V8 din gama Mercedes-Benz vor avea capacitati mai mici din 2011, pentru a reduce emisiile de CO2 la nivel de gama.
Avand in vedere "debutul" in supraalimentarea motoarelor V8 prin intermediul turbocompresoarelor, cei de la Mercedes-Benz ar putea implementa aceasta procedura si pe unitatile V6. Singurele propulsoare otto supraalimentate din gama Mercedes-Benz sunt unitatile cu patru cilindri, care ofera mai multi cai putere gratie unui compresor mecanic.
Via | Insideline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Daca nu credeti s-a facut studiu.
Pana atunci imi fac nervi ziua cu masinile din trafic (bineinteles echipate cu cauciucuri de vara si alea multe uzate) pentru ca merg cu 10 km/h, acum ca a dat zapada.
noile generatii de motoare cu doua turbine elimina deficienta majora a turbinei, si anume lag-ul), consumand mai putin la aceeasi putere si cuplu oferite fata de unul aspirat