Prototipul electric Volkswagen ID.R nu a fost doar un vector de imagine gândit de constructorul german. Divizia Volkswagen Motorsport a acumulat o mulțime de informații pe care ar urma să le folosească pentru dezvoltarea viitoarelor modele de competiții.
Conform oficialilor Volkswagen, în perioada următoare, divizia de motorsport ar urma să lanseze o serie de concepte electrice bazate pe arhitectura electrică MEB, aceeași platformă pe care nemții o vor utiliza pentru extinderea gamei ID.
Iar prototipul Volkswagen ID.R, primul vehicul electric de competiție dezvoltat de nemți, a reușit să iasă în evidență pe unele dintre cele mai dificile trasee. Prototipul electric deține câteva recorduri impresionante la Pikes Peak, Nurburgring, Goodwood și Tianmen.
"Cu ajutorul prototipului ID.R am demonstrat potențialul vehiculelor electrice. Acum a venit momentul să facem următorul pas: Volkswagen va renunța la modelele de competiție cu motoare cu combustie internă și va miza pe mobilitatea electrică" a declarat Frank Welsch, directorul departamentului de Cercetare și Dezvoltare din cadrul Volkswagen.
În prezent, Volkswagen oferă două modele destinate pasionaților de motorsport: Polo GTI R5 și Golf GTI TCR.
Conform oficialilor producătorului german, Volkswagen oprește complet susținerea programului din competițiile de raliu (nemții nu vor mai înscrie în aceste competiții echipaje aflate sub steagul diviziei Volkswagen Motorsport), însă compania va continua să ofere echipelor private modelul Polo GTI R5. În ceea ce privește Golf GTI TCR, producția acestuia ar urma să se încheie la finalul anului curent, iar nemții nu vor oferi un înlocuitor bazat pe noua generație Golf. Echipele private care au un astfel de model în garaje trebuie să știe că producția pieselor de schimb va continua pentru o perioadă lungă de timp.
Să nu-ți imaginezi că n-ar fi fost fezabilă de pe atunci *revoluția electrică* și-n motorsport.
Musai trebuia promovat însă dizălu” -- inclusiv favorizată fiscal motorina, ca ulterior să fie demonizată mai sugestiv-eficient.
Nu era însă *e*-momentul, nefiind coapte premisele taxării a tot ce mișcă emițând CO2 (ăsta fiind de fapt doar primul strat -- vizibil -- al eco-manglelii globaliste.)
...Altă premisă e însă mult mai importantă și abia acu-i pe vine: aia a cizelării metodelor cyborgo-frăgezirii noastre, la grămadă cu a e-autonomo-mobilității.
Scurtissim: vom fi destul de curând și noi (sau mai precis *veți fi*, că eu din fericire nu mai apuc) updatabili OTA (over-the-air).
...Temă nu chiar simplu de disecat, așa că... *to be continued*...
Se zvoneste de cateva zile ca Mercedes vrea sa-si vanda echipa de Formula 1, in timp ce de anul asta au intrat in Formula E. Mai mult de-atat ce vrei? :):):)
Acum si VW confirma trend-ul in alte ramuri. Deci ...
Acu pe bune, tot la capitolul *vizibile*: decisiv a fost, este și va mai fi doar scrisul de pe Wall ...Street.
Unde și kilowatu” e printre ”commodities”. Cu tendințe rapide de îngrășare, până va ajunge la fel de obez ca benzina/motorina de-acum.
Și deodată, m-am iluminat!
https://www.capital.ro/arielle-de-rothschild-propusa-in-ca-electrica-legaturi-vechi-cu-marile-privatizari-din-romania.html
Așa că băi, voi, votanți spălați pe creier, votați voi pe cine vreți, întotdeauna o să iasă cine trebuie și o să primiți ilumină.