Motorola scoate telefon Ferrari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Motorola a lansat o editie limitata a telefonului mobil Motorazr maxx V6 Ferrari Chalenge. Telefonul este gravat cu logo-ul Ferrari, are 30 de fotografii inedite cu modelul F430 si o husa Ferrari, din piele, facuta manual. De asemenea, la pornirea telefonului puteti auzi sunetul motorului V8 al lui F430.
Telefonul mobil este dotat cu camera foto performanta, poate face download de elemente de pe Internet, are un player audio incorporat si este echipat cu un pachet High-Speed Downlink Acces care permite un transfer de date mai rapid.
Magazinele cu produse promotionale Ferrari s-au aprovizionat deja cu noile telefoane si au inceput comercializarea lor la pretul de 490 euro. Rivalul Nokia a prezentat cu ceva timp in urma o edtie speciala a seriei Vertu, gravate cu circuite faimoase de Formula 1.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Puterea ursului
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Un nou model chinezesc vine în Europa: Zeekr 7 GT promite peste 800 km autonomie
Comentarii (1)