Motorizare nouă pentru Volkswagen Passat, Tiguan și Tayron: până la 265 CP și tracțiune integrală

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 12.02.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile anunță o motorizare nouă, pe benzină, pentru modelele Passat, Tiguan și Tayron. Oferta include până la 265 de cai putere și tracțiune integrală 4Motion în standard.

Germanii de la Volkswagen anunță intrarea unei noi motorizări, pe benzină, în oferta comercială a modelelor Passat, Tiguan și Tayron.

Este vorba despre o unitate de 2.0 litri TSI, care dezvoltă 204 sau 265 de cai putere, și care vine în compania unei transmisii automate DSG cu 7 rapoarte și a unei tracțiuni integrale 4Motion încă din standard.

SUV-urile Tiguan și Tayron primesc ambele versiuni de putere, astfel că repriza 0-100 km/h durează mai puțin de 7.5 secunde, iar viteza maximă depășește 220 km/h. De partea cealaltă, Passat primește doar versiunea de 265 CP și 400 Nm, doar împreună cu nivelul de echipare R Line.

În cazul său, suta de kilometri pe oră este atinsă în 5.8 secunde, iar viteza maximă ajunge la 250 de km/h.

Totodată, Volkswagen a publicat și puterea de tractare atunci când este bifată această motorizare de 2.0 litri TSI: 2.200 de kilograme pentru Passat și Tiguan, respectiv 2.500 de kilograme pentru Tayron.

La noi în țară, noul Passat R-Line 2.0 TSI, cu 265 CP, pornește de la 51.884 de euro.

Echipat cu aceeași motorizare și în același nivel de echipare, Tiguan costă 52.121 euro, iar Tayron 54.778 euro.

via Volkswagen

Comentarii (9)

  • Jian de la Calafat
    Elementul definitoriu al oricarei existente armonioase sta in identificarea si mentinerea echilibrului, iar automobilele n-au cum sa faca exceptie.
    Passat, un model ajuns la deplina maturitate, trebuie sa transmita, si fara putere de tagada, faptul ca prioritizeaza cultivarea balansului optim in evantaiul optiunilor Otto / Diesel.

    VW, do you remember 2.0 BiTDi (240 CP)?

    Este cel mai oportun moment pentru un atat de necesar comeback.
    Sigur, deliciosul 2.0 BiTDi sa fie in posesia acelor mici corectii la un deceniu de la fulminantul sau debut, 270- 280 CP / cca. 550 Nm oferiti sub 2000 rot/min.
    8 1
  • delicios sau nu acest "passat" se fabrica pe aceiasi linie de asamblare din cehia cu skoda superb. Asadar este doar o skoda superb rebranduita in "pasat"
    Apropo motorul asta "nou" mai consuma ulei?
    4 4
  • scuze. in slovacia. N am fost prea bun la geografie, recunosc
    3 1
  • cica au remediat problema de prin 2019. nu s-a mai plans nimeni de problema cu uleiul.

    apropo de articol, ce motor nou? ca pe superb poti sa il comanzi de mult...
    4 0
  • razvan
    detin tiguan 2.0tsi 245 cp reali (220 in cartea masinii dar deh), pot spune ca si cu 4 persoane plus bagaje(deci aprox 2t masa masinii) trage superb, si nu mai mananca ulei fata de ceilalti ani, dar n as fi dat 64 de mii de euro cat a fost de noua in 2018, mi se pare un pret absurd... cat despre astea noi, nu stiu cum scot ei 7.5 pe tiguan ca eu pe al meu scot cu dragy 6.2
    4 1
  • Prince
    al meu 1.6 vechi de 18 ani doar cu un remap obisnuit il duc la 190cp.

    50k pt un passat, in curand la pret de s-klass
    4 0
  • Vasile
    Vw și inginerii vieții cu ideile lor fixe și stupide. Mai bine cumpăr o chinezoaica.
    2 1
  • Orice motor ai pune pe masina asta mie imi pare un fail din start. Am vazut doua Passat in showroom-ul din Cluj, jante de 16 pe ambele masini, acum chiar arata ca un dric, ii trebuie roti de minim 18, situatie in care confortul este pa.

    Design-ul mi se pare atipic VW, indiferent ca vorbim de Tiguan sau de Passat, iar la interior au dat-o de gard din nou cu acel display gigant si lipsa butoanelor fizice.

    Pe langa asta, din orice unghi l-ai privi, e lung cat o zi de post. Mult mult prea lung. Are niste proportii extrem de ciudate, daca ar fi sa il comparam cu A6 sau Volvo V90, pacat de care sufera si Superb, din punctul meu de vedere.
    3 0
  • Gindrovel
    @razvan
    Domnul Monenciu a spus "....repriza 0-100 km/h durează mai puțin de 7.5 secunde, iar viteza maximă depășește 220 km/h."

    Ceea ce este cat se poate de corect.

    Tiguan Mk3 2.0 TSI 265 4MOTION DSG face sprintul 0-100 in 5.9 secunde iar vmax este 242.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru