Germanii de la Volkswagen anunță intrarea unei noi motorizări, pe benzină, în oferta comercială a modelelor Passat, Tiguan și Tayron.
Este vorba despre o unitate de 2.0 litri TSI, care dezvoltă 204 sau 265 de cai putere, și care vine în compania unei transmisii automate DSG cu 7 rapoarte și a unei tracțiuni integrale 4Motion încă din standard.
SUV-urile Tiguan și Tayron primesc ambele versiuni de putere, astfel că repriza 0-100 km/h durează mai puțin de 7.5 secunde, iar viteza maximă depășește 220 km/h. De partea cealaltă, Passat primește doar versiunea de 265 CP și 400 Nm, doar împreună cu nivelul de echipare R Line.
În cazul său, suta de kilometri pe oră este atinsă în 5.8 secunde, iar viteza maximă ajunge la 250 de km/h.
Totodată, Volkswagen a publicat și puterea de tractare atunci când este bifată această motorizare de 2.0 litri TSI: 2.200 de kilograme pentru Passat și Tiguan, respectiv 2.500 de kilograme pentru Tayron.
La noi în țară, noul Passat R-Line 2.0 TSI, cu 265 CP, pornește de la 51.884 de euro.
Echipat cu aceeași motorizare și în același nivel de echipare, Tiguan costă 52.121 euro, iar Tayron 54.778 euro.via Volkswagen
Passat, un model ajuns la deplina maturitate, trebuie sa transmita, si fara putere de tagada, faptul ca prioritizeaza cultivarea balansului optim in evantaiul optiunilor Otto / Diesel.
VW, do you remember 2.0 BiTDi (240 CP)?
Este cel mai oportun moment pentru un atat de necesar comeback.
Sigur, deliciosul 2.0 BiTDi sa fie in posesia acelor mici corectii la un deceniu de la fulminantul sau debut, 270- 280 CP / cca. 550 Nm oferiti sub 2000 rot/min.
Apropo motorul asta "nou" mai consuma ulei?
apropo de articol, ce motor nou? ca pe superb poti sa il comanzi de mult...