În momentul lansării noilor Skoda Kamiq și Scala, cea mai potentă motorizare pe benzină disponibilă în oferta producătorului ceh era cea de un litru și 115 CP. Acum, constructorul din Mlada Boleslav introduce în ofertă motorul pe benzină de 1.5 litri TSI.
Motorul cu patru cilindri oferă 150 de cai putere și 250 Nm, iar conform reprezentanților Skoda, acesta va putea fi comandat atât cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie automată cu șapte rapoarte.
Skoda Kamiq echipat cu motorul de 1.5 litri TSI și transmisie manuală va accelerea de la 0 la 100 km/h în 8.3 secunde (8.4 secunde pentru varianta cu transmisia DSG), iar viteza maximă anunțată de producătorul ceh va fi de 213 km/h. Consumul mediu mixt calculat conform standardului WLTP va fi cuprins între 5.4 și 6.7 litri/100 de kilometri.
Odată cu noul motor, Skoda introduce pe Kamiq și pe Scala și pachetul opțional Sport Chassis Control. Acesta propune două setări pentru amortizoare și o gardă la sol mai mică cu 15 milimetri.
la unguri e vreo 1700 euro in plus Scala 1.5 man.6 vs 1.0 115 cp
apropo prinde suta in 8,2 s si baga 220 kmh
poate prea multi 150 cp pt platforma de polo gonflata, dar optiunea atrage cred unii amatori de cv manuala lipsa la golf8 sau si la noua octavia parca
vb de Scala ca Kqamiqkq e oribil pare un break din anii 80
Scala tot un break dar din anii 90 macar
m-ar interesa spatiul mare int. la 2/3 pret vw golf, garda la sol buna si fara pachet drumuri grele + c.v. manuala restul e can-can
a sa nu uit si sa dau fum la liniute golfangiilor 1.5 tsi. glumeam na
Ce vreau sa spun: banii platiti in minus pe Scala nu sunt primiti inapoi. Primesti mai putin decat la un Golf. Platesti mai putin, primesti mai putin. Daca ai impresia ca fac concesii aia de la VAG, te inseli.
In rest, spor la cumparaturi daca esti hotarat s-o iei!
Am spus atunci: Stati sa vedem cand apare motorul pe benzina cu o cilindree similara.
Si iacata ca a aparut. Deci diferenta e de 1000 de eur intre 1.5 TSI DSG si 1.5 TDI la fel. Puterea e mai mare la benzina, dar totusi, daca vrei o masina mai flexibila si nu esti la limita limitelor cu fondurile, e clar ca alegerea mai desteapta e Dieselul.
cam ciudat sa compari scala cu g8, g8 e din alt film pe langa scala. si la alt pret, evident.
vad insa ca dl Andrei stie ce nu stie nimeni asa ca il rog sa ne spuna si noua preturile si versiunile golf-8 de la noi
PMC. banuiesc ca are temei pozitionarea evaluata in calitate perceputa bla-bla dar mai sint unii care nu vor interioare auto cu 3 clase peste mobila din banalul lor apartament. si eu intru aici.
intre timp, ca sa preiau un cliseu verbal absurd al AM, niste nemti au demontat un Polo asamblat la spanioli si o Fabie de la cehi.
scor net favorabil Fabiei, fabricata cu mult mai solid spirit de raspundere
ps. esti simpatic cu pro.dizalismul tau serios
sau vw a decolat brusc in premium si skoda s-a prabusit in low-cost?
sa nu fiu inteles gresit, nu sint fanboy ceh si nici vag de fapt
doar ma dezmeticisem surprins la ideea ca mai poti cumpara inca o compacta de 150 cp spatioasa-comoda cu vreo 16 mii euro
not bad I think
Pana raspunzi la intrebarea asta, du-te si deschide haionul de la un Golf 7 si de la o Octavia actuala. Si uita-te pe laterale. Si apoi te astept sa spui aici ca sunt la fel :)
iar altii tot seriosi ca a-m-s compara si.. pozitionari diferite ca Polo-A1 si culmea ca al mai ieftin a castigat detasat anu trecut
ce spui tu e valabil cu briz-brizurile portbagajurilor sa zicem dar afla ca unele le poti face in regie proprie si fara jaf monetar
eu mi-am captusit de ex torpedoul rablei frantuzesti cu ceva mai fain ca mocheta golfulista sa nu mai zdrangane nimic
repet ca scala e polo gonflat si pare break din anii 90 deci nu sint pe alta planeta
voiam doar sa zic ca aia 10k euro diferenta pt golf nu se merita pt scarpinarea egoului daca motoru cutia etc sint identice. a poate scoate 3 zecimi mai bine golfu la vreun slalom ceva sau 2 decibeli, ma lasa rece
convins si ca tu nu sustii ca un golf se va strica mai rar ca o scala pt banii astia in plus. pe care nici nu ii am de fapt haha
parerea mea
3 puncte amarate in plus pt golf - 7, normal. (332 la 329) si cu o scala mult mai scumpa la nemti ca la noi
cred ca golf variant era mai potrivit de comparat cu cehoaica
draga skoda romania, merit cred un discount baban la ce reclama va fac da?
evident ca daca esti pasionat de DYI poti imbunatati mult la orice masina. dar asta presupune 2 lucruri: bani in plus, si mai ales TIMP. ca nu le nimeresti din prima. cei mai multi dintre noi preferam sa facem altceva cu timpul, nu sa imbunatatesc masina,.
p.s. dar nu imi spune ca daca stiai preturile din ro dadeai navala sa cumperi.
dar tot nu face efortul zic si eu ca roman mediu nonmigrator care pune greu banii astia deoparte in vreo 3 ani
Andrei: inutila ciorovaiala ca fiecare ramine la a lui
apropo de DYI stii cred ca exista optionale vandute cu 200 euro care ii costa pe producatori 15-20 max?? fiecare cu pretul timpului sau liber dar al meu nu e de nabab asa ca dau bice si DYIIII !!
de ex am schimbat (aproape) singur puntea spate la Saxo-ul meu vts sau caseta de directie. cu economie cat cuprinde ca la service facea mai mult ca masina
nu dau navala deci la vw dar nici la skoda ca le mai ieftinesc la anu sigur ca pe orice obiect consumist supus modei statutului flatarii de orgoliu etc si nu neaparat nevoilor
altii pot gandi total opus e dreptul lor sa fie sanatosi