Motor diesel mai puternic pentru Toyota Hilux
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Divizia europeana Toyota a anuntat introducerea unei versiuni de motorizare imbunatatita in gama pick-up-ului Hilux. Versiunea 2010 a modelului va putea fi comandata cu un motor turbo diesel de 2.5 litri, care a fost modificat pentru a obtine o putere mai mare cu pana la 20%.
Unitatea cu patru cilindri a primit o turbina si injectoare noi, japonezii reusind astfel sa stoarca o putere totala de 142 de cai putere, cu mult peste cei 118 ai vechii versiuni. Si cuplul motor a crecut cu 18 Nm pana la 343 de Nm, resimtiti de la 2000 de rpm.
Motorul, conectat la o cutie manuala cu cinci rapoarte, este capabil sa imprime performante mult mai bune pick-up-ului, care isi imbunatateste timpul de accelerare de la 0 la 100 de km/h cu 2.5 secunde si ajunge la 12.5 secunde. Chiar daca resursele motorului au crescut, emisiile de CO2 raman identice, adica 219 g/km.
Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, Toyota pune la dispozitie si un motor D-4D cu o capacitate de 3.0 litri, ce ofera 171 de cai putere. Aceasta versiune ramane insa neschimbata si in 2010.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
vs
varza de 2.0L TDI 140 CP, 340Nm/2000rpm
Bine macar ca nu e de 4L ca sa ne cracanam de ras pe aici.
dar suntem totusi in 2009 !!!
Mergi in off road cu masina aia si vezi ce poate . unde urca masina aia nu poti tu in picioare pritene !!!!.Genul ala de masini a fost gandit pentru altceva nu pentru liniute si gonit on road.
Voi comentati si nici macar pe ce lume traiti nu stiti. macar stati in banca voastra si nu mai tot comentati daca nu cunoasteti
@experti daca vi se pare ca aici se compara mere cu pere, va astept pe forum pentru dezbateri.
BTW, comparam motoare, nu cutii de viteze, diferentiale sau softul pentru sisteme de tractiune ;)