Motoare noi si eficiente in gama C-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes a anuntat implementarea unei noi game de motoare pe C-Klasse. Acestea fac din noul C-Klasse cel mai eficient model din istoria Mercedes in acest segment de piata din punctul de vedere al consumul si al emisiilor. Toate cele trei unitati dispun de injectie directa si fac parte din gama BlueEfficiency.
Noul C220 CDI BlueEfficiency este cel mai eficient motor prezent vreodata pe Clasa C. Este vorba de un motor cu cilindreea de 2143 de centimetri cubi care dezvolta 170 de cai putere si 400 Nm. Desi performantele propulsorului diesel sunt foarte interesante (8.4 secunde pentru 0-100), consumul anuntat de producatorul german se ridica la doar 4.8 litri/100 km iar emisiile ajung la 127 de grame CO2/km.
A doua versiune noua a lui C-Klasse se bazeaza pe acelasi motor, puterea pe care o dezvolta acesta fiind insa marita. Vorbim de C250 CDI BlueEfficiency, clientii care aleg aceasta versiune putand sa se bazeze pe 204 CP si 500 Nm. Viteza maxima a modelului ajunge in acest caz la 240 km/h iar acceleratia 0-100 la 7.0 secunde.
Totusi, consumul se mentine in limite mai mult decat rezonabile: 5.1 litri/100 km.In sfarsit, noul C250 CGI BlueEfficiency este o "benzina" pe injectie directa care dezvolta 204 CP si 310 Nm si care are nevoie de 7.4 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h. Consumul motorului de 1.8 litri este de 7.2 litri/100 km.
Model
|
Cilindree
|
Putere
|
Cuplu
|
Consum (l/100 km)
|
Emisii CO2 |
0-100 km/h
|
Viteza
max. |
C220 CDI BlueEFFICIENCY
|
2143
|
170
|
400
|
4.8 (4.9)
|
127 (130)
|
8.4 (8.8)
|
232 (219)
|
C250 CDI BlueEFFICIENCY
|
2143
|
204
|
500
|
5.1 (5.3)
|
134 (140)
|
7.0 (7.5)
|
240 (238)
|
C250 CGI BlueEFFICIENCY
|
1796
|
204
|
310
|
7.2 (7.5)
|
168 (175)
|
7.4 (7.5)
|
240 (233)
|
*NOTA: Intre paranteze, cifrele valabile pentru versiunea Estate.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (3)