Motoare noi pentru Golf si Polo: 1.2 TSI si 1.6 TDI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen continua sa se adapteze cererii de pe piata europeana cu doua noi motorizari entry-level pentru noua generatie Polo si pentru Golf 6. Este vorba despre un motor pe benzina de 1.2 litri si o unitate diesel de 1.6 litri, ambele prezentate zilele acestea in cadrul Vienna Engine Symposium.
Noul motor pe benzina 1.2 litri TSI dispune de o arhitectura usoara, din aluminiu, si de un supraalimentator combinat cu cea mai noua tehnologie de injectie directa. Aceste "ingrediente" noi reusesc sa stoarca din unitatea VW 105 cai putere si un cuplu motor de 175 Nm, disponibil chiar de la 1500 de rotatii.
Noul diesel de 1.6 litri TDI va fi disponibil in trei variante de putere. Prima, cea de baza, va fi disponibila doar pe Polo si va oferi publicului o putere mica, de numai 75 de cai. Celelalte doua versiuni de putere, de 90 respectiv 105 cai putere vor fi regasite pe ambele modele, Golf si Polo.
Potrivit declaratiilor facute de oficialii Volkswagen, noul propulsor de 1.6 litri va sta la baza tuturor motorizarilor diesel cu patru cilindri, fiind capabil sa indeplineasca toate normele Euro 5.
via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Alex, citind comentariul tau, realizez ca esti irecuperabil.
Ma bucur ca VW se concentreaza mai mult pe eficienta si nu pe goana cu iz de marketing disperat dupa nr de cai putere. Un diesel nu trebuie sa aiba neaprat o putere litrica mare pentru a fi eficient, mai ales din punct de vedere al consumului sau emisiilor. Cuplul conteaza la un asemenea motor.
Iar avalansa de motoare pe benzina de mic litraj turbo demonstreaza ca acestea sunt departe de a-si da duhul, ba din contra, se reinventeaza si depasesc ca eficienta motoarele diesel.
Iar Polo n-a aratat niciodata atat de bine.
On topic: din ce in ce mai putine motive in viitorul apropiat sa mai alegi diesel. Costuri mici de impozitare, cuplu absolut decent la turatii joase, consum mic. Fiabilitatea e poveste: peste 6-8 ani posesorul unei masini cumparate de noua si vandute SH nu se mai intreaba transpirat noaptea "oare cat o mai rezista motorul de pe masina vanduta pe Autovit nu stiu cui". Flotele probabil vor opta pentru motorizari cu fiabilitate teoretica mai mare dar utilizatorul obisnuit nu depaseste 150.0000 km in 8 ani. Fiabilitatea e irelevanta in acest context pentru ca sigur reziste mult mai mult. Oricum motoare de turatii care sa reziste satisfacator se fac de ani buni. Costul de fabricatie insa e o problema la downsize... destul de mare, rivalizeaza usor cu motorina. Dar au avantajul teoretic al silentiozitatii. Vreau neaparat sa am ocazia sa conduc si eu asa ceva ... P.S. pentru curiozitatea lui madam Alex, am Renault Scenic (se invart rotile si ma duce unde am nevoie ... dar nimic mai mult...nici un sentiment) Dar de la a simpatiza marca de masina pe care o ai (e normal) si pana la a debita rahat pe marci concurente far nici o sustinere e cale lunga si plina de nevoia de atentie pe care o are de obicei un copil de 3 ani ....
"Puneti" si nu "pune-ti", "raspundeti" si nu "raspunde-ti"...
Cu cine ati facut gramatica, maica, cu femeia de serviciu?
Pana mea, mai dati si voi pe la scoala si dup-aia comentati pe forum.
Aveti pretentii de critici auto cand nici macar niste cuvinte banale nu stiti sa scrieti.
oricum nu incerc sa te calmez dar asta e ....toate masinile se fac pentru a fi reparate,sa mai castige inca o data ...ok!
Se da un Renault Scenic (MPV) din 2005 cu 40.ooo de km, cu echipare peste medie (aproape full) pe benzina de 1.6l si 110CP cumparat de mine cu 4900euro acum trei luni. Destul de mare deprecierea pentru posesorul masinii noi luata cu 17.000 euro DDP. Eu am avut noroc de pret si masina. Daca aveam bani de Citroen C4 Picasso imi luam, dar pana acolo e cale lunga pentru mine.
Deci am mintea deschisa! Nu raman blocat pe o marca! Si imi convine Renault Scenic! Dar nu imi place in mod deosebit.
Daca vreunui detractor ii e scarba de masina lui germana sau japoneza sa imi zica si facem schimb, (cu ceva din clasa compacta si peste 2005 evident).
Detractorii spun ca VW e de cacat si orice fac ei e de kkt, ei probabil avand unul acasa in posesie sau conducand (asa cum am facut eu care am de aceea o opinie intemeiata) vreo 5 modele diferite VW aflate in posesia prietenilor.
Eu nu spun insa ca ei.
VW nu e de cacat, nici Renault nu e de cacat. Dar niciodata Renault nu este peste VW. Si o spun EU. Plus vanzarile mondiale. Plus presa de specialitate din toata lumea, in toate testele comparative in care intra cel putin 10 marci diferite. Teste din care nu intotdeuna e ales VW nr.1 Dar unde niciodata Renault nu iese mai bine decat VW. La nici o clasa. In nici o tara. De pe lume.
Definitia lui a abera e sa ai o reactie emotionala de antipatie la o marca fara a testa masina inainte de a spune ceva si fara a tine seama de parerile celor care le testeaza independent.
"Ma pis ... sunt toti corupti de VW ...la nivel mondial"
Majoritatea detractorilor au antipatii pe care le transforma in judecati de valoare! Urasc VW-deci VW e prost-cel mai prost-sa arda fabrica-sa arda posesorii! (silogism de oligofren) In fine.
Si nu cred ca VW e cel mai tare. Peste el sunt mereu Audi, Mercedes, BMW. Pe care le-am vazut foarte rar sau niciodata niciodata infrante in teste comparative de masini japoneze, coreene, italiene etc.
Iar de cumparat daca a-si avea bani ....aleg Alfa Romeo Brera. Nu m-ar interesa costurile si frecventa reparatiilor. Si a-si sti din start ca nu e cea mai buna. Doar ca ar arata cum numai o masina italieneasca poate sa arate si asta ar insemna deja ca ai si tu un sentiment. Am si avut in posesie ceva italienesc ... un Alfa 33 cu motor boxer.
In plus:
NU! RENAULT NU E DE KKT SI ANTI-FANII-lor VW nu le urez sa le arda masinile non-VW! Pentru ca eu am creier si gandesc. Dar renault nu e niciodata peste VW. O spune un om multumit de masina lui Renault dar care nu o compara cu VW. Pentru ca creierul ii spune ca nu e o comparatie corecta. Dupa ce a condus si a studiat de aproape si masinile germane gen VW. Care se mai si strica! Dar care sunt overall mai bune de cat Renault! Dar care nu sunt cele mai bune din lume. Am mai scris asta: BMW, Audi si Mercedes fac in medie cele mai bune masini din clasele lor. Mai sunt si exceptii evident. Dar nu de genul Renault. Care e si el ok insa.
Alfa Romeo Brera
2.2 JTS 185 CP SSP Benzina 185CP / 230Nm
BRERA SE PARE CA ESTE MAI MULT DECAT PLACERE ,ESTE PUTERE SI PASIUNE PUR SANGE LA COTE MAXIME IN DESIGN.
ESTE SI VA FI OK.TE SALUT ..O ZI BUNA,RESPECT PT BRERA
VW tine-o tot asa..si sa speram ca afisati si niste preturi mai mici pe viitor!
@mari: "Gogule, mai usor cu gramatica de balta, ca ne omori pupilele!
"Puneti" si nu "pune-ti", "raspundeti" si nu "raspunde-ti"...etc"
Esti proasta? raspundeti se scrie, intamplator cred, respundeti(fara linie/cratima/minus). Asa ca nu "mai te" da cunoscatoare.