Esential
7 | decembrie a fost data intalnirii Consiliului Mondial al Sportului cu Motor. |
Revista franceza “Auto Hebdo” a dezvaluit ca presedintele FIA, Max Mosley, a incercat sa-si impuna punctul de vedere cu prilejul Consiliului Mondial al Sportului cu Motor, din 7 decembrie.
Mosley a fost foarte ferm cu membrii comisiei si cu constructorii prezenti in raliuri, nu in chestiunea calendarului din anul urmator, ci in privinta masinilor de concurs. In opinia presedintelui FIA, fisa tehnica a viitoarelor World Rally Car ar trebui in mod imperativ simplificata pentru a permite noilor constructori sa-si incerce sansa in Campionatul Mondial de Raliuri, cu speranta de a ajunge suficient de repede la performante.
Mai exact, este vorba despre masini bazate pe modele Super 2000 si dotate cu motoare turbo, lucru pe care Mosley l-ar dori implementat cat mai curand. La fel ca la toate tentativele precedente de schimbare a regulamentului, principalii “actori” din WRC s-au opus vehement acestui plan. Insa, presedintele FIA i-a prevenit: “Viitoarele World Rally Car se vor incadra in regulamentul Grupei N sau Super 2000, eventual dotate cu un kit ieftin, reversibil si disponibil clientelei private”.
Iar daca nu se va ajunge la un acord din acest moment pana la viitorul Consiliu Mondial, Mosley a amenintat ca va rezerva participarea in Campionatul Mondial exclusiv masinilor de Grupa N si Super 2000.
se crede un fel de jiji ..ecali al atomobilismului
O masina WRC costa, aproximativ 1 milion de euro!!! Uimitor, nu-i asa?? Dar cum asa de mult? Pai simplu, numai cutiile ajung la 45-50.000 de euro, 3 diferentiale per masina, gume de antrenamente, de shake-down, sa nu mai vorbim de SS-uri. Lista e luuuuunga rau.
Avem posibilitatea sa ajungem si noi in WRC, daca se va merge pe N sau S2000 (masini cu un kit maxim de 100.000 Euro, fara masina). Eu unul mi-as dori sa-l vad pe Marisca, pe Dudu Senchea (pitesti, Peugeot 206) in intregul sezon WRC!!!
Am scos capul de cateva ori, am pleznit masinile sau s-au stricat si basta, hai acasa..
Cine ar sponsoriza cu 1 milion per masina, din Romania pentru un sport care nu e MARETUL FOTBAL (shit).
Mosley are dreptate, oricum masinile de fabrica vor fi numero uno, asa ca nu conteaza..diferente prea mari nu vor fi