În prezent, rețeaua de autostrăzi din România însumează circa 955 de kilometri. Aici nu intră și cei 40 de kilometri de drum expres aflați acum în exploatare.
În viitorul nu foarte îndepărtat, țara noastră ar putea atinge borna simbolică de 1.000 de kilometri de autostradă. Dar, sunt șanse mari ca acest obiectiv important să fie atins cu un tronson pe care șoferii să nu poată circula. De ce? Pentru că nu are conexiune cu infrastructura existentă.
Este vorba despre lotul Nușfalău - Suplacu de Barcău, cu o lungime de 13.55 kilometri, parte a Autostrăzii Transilvania.
"Este perfect fezabil ca în aproximativ 75 de zile turcii de la Nurol să fie pregătiți pentru inaugurarea celor 13.55 kilometri, dacă se vor mobiliza foarte bine cu finisajele: asfalt, parapete, marcaje, garduri de protecție," scriu cei de la Asociația Pro Infrastructura.
Contractul, în valoare de 80 de milioane de euro, a fost semnat în toamna anului 2020, iar ordinul de începere a lucrărilor în februarie 2021.
Tronsonul trebuia finalizat în februarie 2023.În prezent, lotul Nușfalău - Suplacu de Barcău a ajuns la un stadiu fizic de 71%.
via HotNews
Un record ruşinos.... oricum ai dao
#placutasuedeza
Ăștia suntem si infrastructura dintr-o țara reflecta foarte multe lucruri (competentă, organizare, corectitudine, sau lipsa lor)… ar trebui sa lăsam puțin capul jos si sa arătam prin munca câte ceva… cu Hagi si Comăneci nu tine la nesfârșit si oricum ei au cam muncit singuri pentru ceea ce au reușit să facă.
bag-o si pe aia cu "ordin sa mancam gandaci" ca altfel iti ramane mesajul trunchiat.
da-o in ...
Oricum moldovenii nu sunt mai năpăstuiți decât bucureștenii care merg în cireadă la munte pentru că Brașovul este în Transilvania. Beee și muuu.