Esential
2904 | unităşi despart grupul coreean de cel japonez pe piaţa din Europa, după şase luni. |
489.500 | de maşini a vândut grupul Hyundai-Kia pe piaţa din China în primele şase luni ale anului. |
2904 | unităşi despart grupul coreean de cel japonez pe piaţa din Europa, după şase luni. |
489.500 | de maşini a vândut grupul Hyundai-Kia pe piaţa din China în primele şase luni ale anului. |
Expansiunea coreenilor pe piaţa europeană şi pe cea americană a devenit evidentă, grupul Hyundai-Kia depăşind rapid un constructor cu renume cum este Ford, la nivel mondial. Se pare că ascensiunea asiaticilor capătă noi proporţii, judecând după ultimele rezultate comerciale.
În primul semestru al acestui an, grupul coreean a reuşit să depăşească Toyota, numărul unu mondial în materie de vânzări, pe piaţa europeană şi chiar pe cea chineză. Hyundai şi Kia devin astfel cei mai importanţi constructori auto asiatici de pe Bătrânul Continent, după ce au reuşit să vândă în primele şase luni 329.695 de exemplare.
Distanţa dintre ei şi rivalul japonez Toyota nu este însă foarte mare, doar 2904 unităţi făcând diferenţa. Cel mai mare constructor mondial a pierdut teren în Europa, vânzările fiind în scădere cu 11%, lucru valabil şi pentru conaţionalii Honda şi Suzuki , care se "laudă" cu 21 respectiv 20%.
Primele şase luni ale anului au consemnat 191.338 de exemplare vândute de Hyundai şi 138.357 de unităţi vândute de Kia, ambele branduri coreene reuşind să îşi mărească cota de piaţă (Hyundai 2.6%, Kia 1.8%).
Succesul de pe piaţa europeană este cu atât mai important cu cât este dublat de unul pe piaţa chineză, unde Hyundai şi Kia au totalizat vânzări în creştere cu 39 de procente.
Numărul de unităţi vândute a ajuns la 489.500, însă coreenii ţintesc împreună un milion de exemplare livrate până la sfârşitul acestui an, bazându-se şi pe avalanşa mare de modele noi, programată în a doua jumătate a anului.via | kiaworld
Coreeni sunt noii japonezi, fie ca unora le place sau nu ideea asta.
Indiferent de preferinte, insa, nu poti sa nu remarci viteza cu care au avansat tehnologic in ultimul timp.
Urmatorul bastion il reprezinta USA, acolo unde brand awareness-ul celor 2 coreeni inca nu e atat de puternic. Daca japonezii nu vor lua masuri si vor continua sa se bazeze mai mult pe renumele pe care si l-au facut pana acum, vor avea de suferit foarte mult pe termen lung.
Felicitari Hyundai-Kia, la mai mare. Asteptam si in europa noul magentis(K5), noua sonata si cu ele si 2.0 GDI Turbo.
Marketingul este ingredient important in reteta succesului unui model pe piata dar nu unicul .
Daca nu aveau calitatile necesare aceste produse nu se vindeau in crestere sustinuta numai pe baza mk.
Deci concurenta e benefica , asta inseamna ca si ceilalti jucatori trebuie sa dea mai mult ca sa nu moara .
Cinste lor daca ii duce capul! Regiunea Asia-Pacific va domina lumea. Au marfuri bune, la preturi corecte, si extrem de fiabile. Ce vreti mai bun decat atat?
Cand acestia au hotarat sa ridice stafeta si sa concureze cu principalii constructori europeni, a inceput declinul pentru constructorii japonezi pentru ca europenii amatori de masini japoneze au considerat pretul prea mare si s-au orientat ori spre producatorii coreeni ( Hyundai-KIA in special ) ori spre producatorii europeni .
Cateva exemple in acest sens, Toyota ( cel mai bine cotat producator asiatic din Europa ) a ajuns la o cota de piata sub 4 %, mai mica decat cea a lui Audi, BMW si Mercedes iar Honda ce la inceputul anilor 2000 avea o cota de piata de peste 4 % in Europa a atins un record istoric negativ cu o cota de piata in prezent de doar 1.3 % .
ACEA zice ca e altfel, nu stiu China dar in Europa nu e asa cum se spune in articol
http://www.acea.be/images/uploads/files/20100715_PRPC-FINAL-1006.pdf
Toyota a vandut 295.012 bucati
Hyundai + Kia 292.060 bucati
Dar de ce doar Toyota si nu Toyota Group ? si atunci se ajunge la 304,630 bucati.
Nu-i asa ca sunt disperati cu troacele lor ?
Kia abia reusesta sa vand cu 4000 masini mai multe decat Dacia :) :)