La începutul lunii trecute, Volkswagen a prezentat noul logo al companiei. Acesta a fost prezentat în premieră odată cu lansarea lui ID.3, primul model electric al familiei ID.
Acum, Volkswagen a anunțat că și versiunile de performanță R vor primi un logo nou. Așa cum era de așteptat, nemții au pregătit modificări menite să simplifice textura și grosimea elementelor. Conform reprezentanților companiei, noul logo este modern și elegant, și iese mult mai rapid în evidență.
"R marchează vârful gamei, iar sigla R poate fi considerată o expresie a sportivității. Noul logo este mai clar, dar totodată are și mai multă carismă", a declarat Klaus Bischoff, directorul departamentului de Design din cadrul Volkswagen.
De asemenea, oficialii producătorului german menționează că și nivelul de echipare R-Line va primi un logo nou. Acesta din urmă va putea fi admirat în premieră pe viitorul Atlas Cross Sport R-Line, model care va fi prezentat în premieră pe piața din SUA în 11 octombrie.
Oare daca nu ne spuneau ce reprezinta chestia aia, cati si-ar fi dat seama ca e un R?