Modificări importante pentru viitoarea generație Mercedes-AMG C 63: sistem de tracțiune integrală și "Drift Mode"

de Cornel Șocariciu
Sambata, 27.07.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitoarea generație Mercedes-AMG C 63 va renunța la soluția cu roți motrice spate și va miza pe un sistem de tracțiune integrală. Motorul V8 biturbo de 4.0 litri va fi utilizat în continuare pe modelul de clasă medie.

Modelele de performanță au avut întotdeauna un loc aparte în portofoliul Mercedes-Benz. Cu ajutorul diviziei AMG, constructorul german a reușit să aducă în fața publicului modele capabile de performanțe de top, indiferent de segmentul în care au activat.

Conform unor surse apropiate companiei germane, viitoarea generație Mercedes-AMG C 63 va primi o serie de modificări importante. Nemții vor renunța la soluția cu roți motrice spate și vor veni cu un sistem de tracțiune integrală care va primi și o componentă specială denumită "Drift Mode". 

Versiunea de top a gamei AMG va continua să mizeze pe motorul V8 biturbo de 4.0 litri. Cu toate acestea, există informații care sugerează o creștere de putere atât în dreptul versiunii de bază, cât și în dreptul variantei S. În prezent AMG C 63 dezvoltă 476 CP, în timp ce AMG C 63 S oferă 510 CP. În continuare, cele două versiuni de performanță vor fi echipate cu o transmisie automată cu nouă rapoarte.

Introducerea sistemului de tracțiune integrală și creșterea puterii motorului se vor traduce prin performanțe și mai bune.

Conform acelorași surse, versiunea AMG C 63 S ar urma să sprinteze de la 0 la 100 km/h în puțin peste 3 secunde. Actuala variantă are nevoie de 4 secunde pentru această performanță. Așa cum probabil intuiți, modificările vor fi implementate pe toate versiunile de caroserie ale lui AMG C 63.

Dar Mercedes-Benz nu este singurul constructor premium care pregătește o astfel de mutare. După cum deja știți, BMW este gata să lanseze o nouă generație M3, despre care știm că va primi și o variantă cu sistem de tracțiune integrală.

Via | TopGear

Comentarii (5)

  • olteanu
    e bine ca isi gasesc mereu inspiratia de la BMW: intai au copiat X6, acum drift mode care se regaseste pe noul M3.
    1 10
  • someone
    a innebunit lumea cu driftul asta....fie ca e o masina de 4 m, fie ca e o limuzina de peste 5 m, fie ca e rolls sau lambo, toata lumea vrea sa driftuiasca. ca sa ce? fum si cauciucuri distruse? fun? lipsa eficienta in a lua o curba?
    vrei drift? inscrie-te la rally great britain, si driftuieste acolo un wrc, sau macar un r5, prin padure si pe langa butucii aia imensi, si atunci chiar arati ca ai cojones
    6 1
  • @olteanu
    Nu te mai inflama aşa că nu ţi se prăbuşesc acţiunile la BMW din atâta.
    Şi ca fapt divers, E63 S are de mai bine de 2 ani 4matic cu drift mode!
    7 1
  • @oltene, e bine ca esti fan BMW, no problem, dar documenteaza-te putin inainte sa te inflamezi :):) E63S a fost primul cu optiunea asta si a facut furori la vremea lui. E ok daca nu stiai. Nici eu nu stau pe forumuri BMW sa vad ce face concurenta ...

    In plus, BMW a copiat CLS iar acum urmeaza sa copieze CLA. Crezi ca sufera cineva din cauza asta? :):) Iar faptul ca renunta la tractiunea spate pe modelele mici, dupa ce Mercedes a facut asta de la bun inceput, crezi ca are vreo relevanta, indiferent de care parte a baricadei esti?

    Fiecare companie tine ochii pe concurenta si nimeni nu vrea sa piarda bani doar pentru ca celalalt a venit cu o idee de succes si n-o sa-l copieze ca se teme de gura lumii. Una din legile de marketing este sa se vorbeasca despre tine. Indiferent daca de bine sau de rau. Cam astea sunt vremurile in care traim.
    7 1
  • Oare care a copiat mai mult daca e sa intram pe subiectul asta fara de rost:???
    Mercedes a lansat ML inaintea X5,CLS inaintea seriei 6,GLS inaintea X7 E,S coupe inaintea seriei 8 respectif drift mode pe E63 inaintea M5
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru