Modelul Tesla Cybertruck a primit deja 1.3 milione de comenzi

de Tiberiu Safta
Joi, 25.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla Cybertruck, modelul electric al constructorului american ce a stârnit multe controverse de la prezentarea sa, a adunat 1.3 milioane de rezervări de la clienți. Producția lui Cybertruck, care a fost întârziată în mai multe rânduri, va debuta în 2022.

Cel mai controversat model al companiei lui Elon Musk, Cybertruck, a acumulat până în prezent aproape 1.3 milioane de rezervări. Mașina a fost prezentată în 2019, iar designul său rămâne un subiect de discuție aprins în lumea automobilelor. În mod normal, producția lui Cybertruck trebuia să înceapă în acest an, însă aceasta a fost amânată pentru 2022.

Conform unui raport realizat de către publicația Electrek, cele aproape 1.3 milioane de comenzi pentru Cybertruck valorează circa 80 de miliarde de dolari, echivalentul a 71 de miliarde de euro. În ciuda publicității mixte de care a avut parte camioneta electrică până acum, Elon Musk a declarat că în prima săptămână de la dezvăluirea sa, Tesla a primit 250.000 de comenzi pentru Cybertruck.

Prin comparație, adversarii de la Ford au primit 200.000 de comenzi ale noului F-150 Lightning. Mașina a fost dezvăluită în luna mai a acestui an și a primit peste 20.000 de comenzi în primele 12 ore de la dezvăluire.

La șase luni de la acel moment, comenzile pentru noul F-150 Lightning au crescut de 10 ori mai mult, în timp ce Tesla Cybertruck avea deja 650.000 de rezervări după 6 luni de la prezentarea sa.

Unul dintre motivele acestui număr foarte mare se datorează prețului mic de rezervare. Pentru a comanda un model Tesla Cybertruck este nevoie doar de 100 de dolari sau 89 euro. Asta i-a încurajat pe foarte mulți să se înscrie pe lista de așteptare. Rezultă că va exista și un număr de potențiali clienți care nu vor cumpăra acest model în final.

Numărul mare de comenzi atât pentru Tesla Cybertruck cât și pentru Ford F-150 Lightning, arată că este un interes ridicat pentru camionetele electrice. Așa cum am spus, producția lui Tesla Cybertruck va începe în 2022, în același timp cu rivalul său electric de la Ford.

via Insideevs

Comentarii (8)

  • Interesant…. in ciuda faptului ca 100 de dolari pentru rezervare nu este o garanție pentru achiziție. Deșii design-ul este subiectiv cred ca majoritatea suntem dezacord ca arată ca o conserva. Luând in calcul cam tot ce am văzut in industria auto, cyber truck se califica ușor la cea mai urâta mașina, bate ușor Fiat Multipla. Totuși numărul de rezervări confirma faptul ca design-ul nu contează așa ca n-are rost sa ne mai obosim ochii si mintea cu un asemenea subiect!!!
    26 11
  • @Dutz, gusturile intotdeauna fost subiective, dar totusi n-as spune ca e urata, chiar daca nici frumoasa nu-i poti spune.
    Mai degraba neobisnuita - "design" spartan, brutal.

    P.S. Curios cum va trece testele de siguranta :)
    8 13
  • nu, nu e urata. E incredibil de urata. E apexul urateniei auto. Niciodata nu se va mai atinge acest nivel.
    23 6
  • 1,3 milioane. Si dupa anunt a crescut valoarea actiunilor. Pai asta e cifra totala a vanzarilor Tesla pe ultimii trei ani. Acum au adus painea calda, ce sa zic. Mai era nevoie de un imbold artificial la bursa...
    Taticu cumpara ieftin, influenteaza piata, vinde scump apoi baga o stire ca Tesla valoreaza prea mult si daca o spus taticu asa, scad iar actiunile si ciclul se reia. Asa se fac bani, nu muncind ca prostu 12/13 ore pe zi....
    15 1
  • Mircea Badea
    totusi e mai frumoasa decat restul suv-urilor.

    presimt ca nu o poate prinde radarul.

    si totusi ce or sa care cu ea si pe unde?
    4 8
  • Mircea, o sa care baterii suplimentare pentru ca in SUA distantele sunt mari si o husa, sa nu se faca de rusine cand opresc. Puteau sa ne prezinte si cati din aceste 1.3 mil de posibili cumparatori sunt americani...probabil 99% (ei avand un simt al frumosului foarte dezvoltat)!
    8 0
  • Superior
    REZERVĂRI nu înseamnă comenzi.
    4 0
  • Cucurigu
    @Sak - exact asta este tactica lui Musk. Singurul business în care n-a putut face asta a fost cel cu PayPal, în rest, totul cu specula de pe bursă.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru