Kia e-Niro este disponibil pentru comandă și pe piața din România. Modelul electric dezvoltat de constructorul asiatic va fi oferit în două versiuni, în funcție de puterea motorului electric și de capacitatea bateriei.
Versiunea de bază va fi echipată cu un motor electric cu 100 kW (136 CP) și 395 Nm, iar capacitatea bateriei va fi de 39.2 kWh. Prețul pentru această versiune pornește de la 40.460 de euro. A doua variantă propusă de Kia va miza pe un motor de 150 kW (204 CP) și 395 Nm și pe o baterie cu o capacitate de 64 kWh. În acest caz, prețul de pornire este de 45.172 de euro.
Versiunea de bază a lui Kia e-Niro are o autonomie calculată conform standardului WLTP de 289 de kilometri, în timp ce vârful de gamă echipat cu bateria de 64 kWh promite o autonomie de până la 455 de kilometri.
LISTĂ DE PREȚURI KIA E-NIRO | ||||
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț în Euro, TVA inclus) |
|||
MOTOR |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (KM) |
VISION | FUTURE |
ELECTRIC | 136 | 289 | 40.460 | 40.781 |
ELECTRIC | 204 | 455 | 45.172 | 45.494 |
Nivelul de echipare Vision va oferi, printre altele, următoarele dotări: jante din aliaj de 17 inch, lumini de zi cu LED, stopuri cu LED, oglinzi exterioare pliabile electric și încălzite, tapițerie mixtă (stofă+piele), volan reglabil pe înălțime și adâncime, sistem pentru selectarea modului de rulare, sistem de frânare automată de urgență cu detectarea pietonilor și a bicicliștilor, camere video pentru mersul cu spatele, lumini de ceață, geamuri electrice față și spate, scaune față reglabile pe înălțime, ecran central cu diagonala de 8 inch, instrumentar digital de bord de 7 inch, cruise control adaptiv, Driver Attention Warning și High Beam Assist, sistem de climatizare, sistem de avertizare cu privire la depășirea benzii de rulare.
Mașini electrice 2019-2020 în România
|
||||
MODEL/VERSIUNE | SEGMENT |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (WLTP) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Skoda Citigo-e iV | hatchback de oraș | 83 | 265 | 19.990 |
Smart EQ Fortwo | hatchback de oraș | 81 | 160 | 22.122 |
Volkswagen e-Up! | hatchback de oraș | 83 | 260 | 22.448 |
Opel e-Corsa | hatchback subcompact | 136 | 330 | 29.600 |
Peugeot e-208 | hatchback subcompact | 136 | 340 | 29.990 |
Mini Cooper SE | hatchback subcompact | 184 | 270 | 33.082 |
Honda e | hatchback subcompact | 136 | 220 | 33.470 (Germania) |
Renault Zoe | hatchback subcompact | 92 | 403 | 33.550 |
Mazda MX-30 | SUV compact | 143 | 200 | 33.900 |
Volkswagen ID.3 1st | hatchback compact | 204 | 420 | 36.072 |
Nissan Leaf | hatchback compact | 150 | 270 | 36.700 |
Hyundai Ioniq Electric | hatchback compact | 120 | 280 | 39.199 |
BMW i3 | hatchback subcompact | 170 | 300 | 39.806 |
Kia e-Niro | SUV compact | 136 | 289 | 40.460 |
Hyundai Kona Electric | SUV subcompact | 204 | 449 | 45.351 |
Mercedes-Benz EQC | SUV compact | 408 | 416 | 75.922 |
Jaguar I-Pace | SUV mediu | 400 | 470 | 77.945 |
Audi e-tron | SUV mare | 355 | 417 | 81.539 |
Porsche Taycan | sportivă | 625 | 450 | 157.318 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
BRAVOS KIA, mult succes!!!!
Acum putem sa asteptam si preturile pentru SKODA Enyaq (care are si versiune 4x4)....
Arata excelent in aceasta configuratie iar portbagajul este foarte bun: 451 litri / 1.405 cu bancheta rabatabila.
Si preturile sunt bune cu Programul Rabla.
O scurta parcurgere a tabelului cu oferta de electrice acuale te duce din 3 pasi la 30k euro unde gasesti abia niste subcompacte cu autonomii de oras. Abia la 36k gasesti prima compacta decenta.
Daca asta-i viitorul mobilitatii, pare ca alearga de mama focului uitandu-se inapoi ca nu cumva sa riste sa devina prea curand prezent.
true, iti da statul 10k. dar nu o sa tina vesnic ecobonusul.
45000 pentru mai exact ce? O masina urata cu utilizare limitata? OMG...
Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!
Hai că nu este chiar exagerată la preț, cât un apartament așa..
Că la dat din gură sunteți primii, dar la achiziție vă faceți că nu auziți, așteptați electricele second așa e ?
Așa eeee...
Dubioasă treaba asta la români, susțin o tehnologie sus și tare, mai au puțin și o venerează ca pe o divinitate, însă nu o achiziționează.
No tengo dinero ?
Ahaaam, yup
Nimeni nu va cumpara modelul cu bateria mica, iar pentru 5,000 € in plus, ai varianta mai potenta, cu bateria de 64 KW.
@PMC: Pretul in mare parte e dat de pachetul de baterii, care acum e destul de mare. In viitor va fi mai mic, cu siguranta. Dar pe de alta parte, de ce consideri ca e asa de scump? In comparatie cu ce?
Doresti sa o compari cu o Tesla, cea mai ieftina varianta cu nivelul bateriei cel mai apropiat de acesta? Pai, e cam 54,000 € fara TVA. (Model 3 LR). Din pacate, nici cu Model 3 SR nu o poti compara, fiindca are capacitatea bateriei de 62 total si 57 utilizabil.
Portbagajul de 451 litri e imens fata de ceea ce gasesti pe piata, spatiul interior e la fel de imens. E un best buy cu siguranta, mai ales ca ajungi cu ea, cu toate discount-urile posibile undeva la 35,000 €, ceea ce e reprezinta o masina mai ieftina decat un Peugeot 3008 GT Line benzina fully pimped.
E mai buna o Skoda Octavia.
Sti ce ai putea sa faci ? SA TACI !!!!
1. Este o noutate (se plăteşte, dacă vrei să stai în faţă)
2. Oferta foarte mică, concurenţă redusă şi cerere foarte mare
1. Acoperi costurile de dezvoltare
2. Când o să treacă 50% din producătorii auto la producerea de full electrice, atunci preţurile vor scade cu 30-50%
VOR SCADEA
Asa cum ți-am mai spus, dar vad ca nu-ți intră în cap deloc, viitorul se formează cu infinitivul. Nu se scrie VOR SCADE ci VOR SCĂDEA.
Pe lângă faptul că n-ai dreptate și speri în van că prețurile vor scădea mai dovedești și că n-ai trecut pe la școală.
PS. Se mai zice şi “x % dintre persoanele (fizice sau juridice) cutare”, nu “din”, başca “or să treacă”, nu “o”, dar mă retrag în chilia mea virtuală, ca să nu se interpreteze că vânez greşeli cu orice preţ (păi ce altă soartă te poate aştepta, atunci când refuzi cu îndârjire să munceşti? :D).
Si pe bune acuma, de ce as compara-o cu Tesla. Nu fra! Eu o compar cu un Diesel decent, pe care il iei de la 15.000 de eur, te duce in confort si siguranta 800 de km cu un plin.
Am mai pus intrebarea asta si o mai pun o data: pentru numele lui Dumnezeu, de ce as da de 3 ori banii aia pe o masina proasta, cu utilizare limitata, care ma tine cu ochii pe baterie, care imi creeaza probleme uriase cu incarcarea (mai ales daca n-am o curte/garaj personal cu priza), care ma face sa-mi planific orice calatorie mai lunga de 150 - 200 de km, care ma face sa umblu cu cabluri prin portbagaj si sa fiu tot timpul cu gandul sa nu raman cu bateria goala, care la un impact poate lua foc si ma prajesc in ea samd samd? De ce as face asa ceva cand am o alternativa infinit mai buna si ieftina la indemana? Pentru ce? Ca sa vada vecinii cat de curat sunt eu si eco-friendly?
Sa vina producatorii cu masini cu baterii care se incarca in 2 minute (la fel ca un Diesel sau Otto), au performante mai bune decat un Diesel, te duc minim 500 de km cu o incarcare si costa cat un Diesel decent, si toata lumea o sa le cumpere. N-o sa mai fie nevoie de nicio promovare si de niciun ajutor de 10.000 de euro din banii prostilor care-si platesc taxele.
Ce zici de ideea asta, tovarase?
45000 euro pe o Kia compacta, incredibil, noroc cu ajutorul social de la stat. De ce trebuie ca statul sa subventioneze achizitia acestor inutilitati, in loc sa faca ceva util cu acei bani?
Lung prilej de vorbe şi de ipoteze, fratello. Ochilor e-zombilor li s-au confiscat irisurile şi atunci s-a completat cu scleră…Cine poate să înţeleagă, să înţeleagă!
@Andrei, care…stat? Statul ori suntem noi toţi, ori…nimeni. Pe tine sau pe mine ne-a întrebat cineva din cadrul “autorităţilor” (acelea alese, desigur, dar de către maeştrii emolari…) dacă suntem de acord să “sponsorizăm” indirect eco-nazurile? Da, la referendum mă refer! Oare să nu fie cazul?...Au doară am auzit de art. 90 din Constituţia României? “Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de interes naţional” (electropatia ar fi chiar de natură…internaţională). Dar Dulapul din Deal este “prins” cu alte preocupări (când nu-i filează lampa cu “corupţia” şi “justiţia”). De pildă, slujul bruxello-europeist (implicit, eco-psihedelic) şi…Tenerifeeeee.
Ah, cică să nu mai ies din refugiul mintal…Se mai stârneşte însă câte un vânt aprig şi neprevăzut care mă smulge afară, împotriva voinţei mele. Bine că am pe cine/ce să dau vina.
PUTEREA POPORULUI:
1) Ai (ati) vazut cumva implementat Referendumul - VALIDAT - din anul 2009 privind reducerea numarului de parlamentari, la doar 300 bucati?!
2) Ai (ati) vazut cumva, cum, prin noile legi adoptate in Parlamentul Romaniei "s-au eliminat nedreptatile" asa cum tuna si fumega (h)unii prin Parlamentul Tarii, de zici ca i-a lovit strechea?!
3) Pana una-alta, in Romania este CEA MAI MARE PENSIE de la stat din EUROPA (doar 17.000 Euro)!!!! Presedintele Frantei are pensie de 6.800 Euro!
4) In Elvetia - REFERENDUMUL VALIDAT SE TRANSFORMA AUTOMAT IN LEGE!
Hai noroc! Hâc! Ups, am introdus, clandestin, alcool (alias autoanestezicul cetăţeanului de rând) în chilie; o îmbulinez dacă descoperă stareţul.
Înainte de tragerea la sorţi pentru “sferturile” Cupei UEFA din 2006, eram în stare să pariez toată averea mea (aia care este şi care s-ar risipi în vânt la un banal strănut al unui emolar, başca efectuat de la distanţă) că, “întâmplător”, Steaua şi Rapid vor “pica” una împotriva alteia, pe baza logicii “N-avem cum să împiedicăm brânza mioritică să pută în semifinale, dar măcar să nu fie două deodată!”.
Colac peste pupăză, eurosclavul Radu Paraschivescu (ăl cu mutra de frizer ce-şi zice scriitor, dar tot onorariul săltat, pe şest, de la tembeliziunile comerciale îi pare mai gustos) s-a grăbit să combată “teoria conspiraţiei” lansată de căpitanul lui CFR Cluj. Cert este că “Estul” (nu-l mai calific în niciun fel, sărmanul) nu-i prieşte “Vestului” decât ca mână (ieftină, adică mută, conştiincioasă, tributară sentimentului “ortodox” al “datoriei împlinite”) de lucru şi mai ales ca teren ideal pentru experimentarea ingineriilor sociale, la loc de “cinste” figurând triada-monolit consumerism-transumanism-ecologism. Glazura de totalitarism i-o aşează Sistemului ticăloşit grotesca adeziune a trădătorilor locali, ca să se confirme dialectica definiţiei din DEX (a totalitarismului). Dar oare când ne vom învăţa minte odată să-l(i) sfidăm cum se cuvine?...
Cine comanda sa verifice cu atentie configuratia si preturile.