Modelul compact BMW cu tracţiune faţă se va numi tot Seria 1
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În încercarea sa de a-şi păstra poziţia de lider pe segmentul premium la nivel mondial, BMW va căuta să-şi lărgească gama de modele în următorii ani. Pentru a creşte însă considerabil vânzările, constructorul german are nevoie de noi clienţi, din alte segmente de piaţă.
Din aceste considerente am putea asista la o deviere a filosofiei de brand bavareze, intr-o direcţie complet nouă, mult mai abordabilă de către marea masă: segmentul vehiculelor de volum. Noua platformă cu tracţiune faţă, creata pentru Mini, ar urma să deschidă acest drum pentru BMW, care se pare că plănuieste un nou entry-level, poziţionat sub viitorul Seria 1.
Familia actualului compact din Munchen va continua să păstreze propulsia posterioară şi nu va abandona statutul premium. Cu toate acestea, noul vehicul cu tracţiune faţă va fi botezat tot Seria 1, bineînteles cu promisiunea că între cele două modele se va face o diferenţiere clară, în principal in materie de design.
Viitorul Seria 1 cu propulsie spate, urmaşul celui actual, va fi ceva mai scump, în timp ce noul model, dezvoltat pe platforma Mini, va avea un preţ de pornire neobişnuit de mic pentru un BMW.
În condiţiile în care grupul BMW va scoate pe piaţă doua modele cu tracţiune faţă, mulţi se aşteaptă ca noul venit să canibalizeze vânzarile lui Mini.
Oficialii BMW nu se tem însă de acest lucru, pentru ca ambele branduri deţin o imagine individuală puternică. In plus studiile arată ca BMW şi Mini se adresează unor clienţi diferiţi, aşa cum o fac şi Volkswagen Golf şi Audi A3.Potrivit unor surse din interior, "noul model cu tracţiune faţă va fi creat pentru a atrage un public complet nou în gama BMW, axându-se în primul rând pe spaţiu interior si pe flexibilitate, fără a anula caractere ca plăcerea condusului şi economia în utilizare".
Primul model BMW dezvoltat pe noua platformă Mini va fi un hatchback ceva mai înalt, cu cinci locuri, capabil să rivalizeze cu Mercedes A-Klasse şi viitorul Audi A2. Produsul va miza pe un spaţiu interior şi pe o practicalitate care nu se regăsesc pe actualul Seria 1.
Pentru a obţine aceste ingrediente, modelul va avea o arhitectură diferită de cea a modelelor BMW din prezent. Capota va fi mai scurtă iar montanţii frontali vor fi poziţionaţi mult mai în faţă, toate mulţumită instalării transversale a motorului şi cutiei de viteze. Poziţia la volan va fi şi ea diferită, mult mai aproape de axa faţă şi cu un unghi ceva mai înalt pentru o vizibilitate sporită.
Procesul de dezvoltare al viitorului model este deja în fază incipientă, primele exemplare de test urmând sa debuteze pe stradă anul viitor, la inceputul verii. Lansarea noului model a fost programată pentru 2013, la aproximativ doi ani după ce vom face cunostinţă cu succesorul actualului Seria 1.
Centrul de cercetare şi dezvoltare BMW va încerca să exploateze la maxim potenţialul platformei cu tracţiune faţă, drept pentru care am putea asista în gama BMW şi la o variantă de model urban, conceput pentru a concura cu proaspătul Audi A1. Oficialii sunt însă nehotărâţi în ceea ce priveşte tipul caroseriei, hatchback-ul urmând să propună o configuraţie cu cinci sau trei uşi. Potrivit studiilor, acest al doilea model cu tracţiune faţă se va adresa clienţilor BMW care îşi doresc o alternativă mai mică şi mai ieftină la actualul Seria 1.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
oricum 80% dintre posesori de bmw stiau k au tractiune fata, li s-a indeplinit visu.
Pasul pe care vor sa-l faca cei de la BMW este unul mare si sper de altfel sa aibe succes.
Apoi au scos imediat motorina pt toti complexatii care vor bmw dar sa nu consume = imi vine greata!
Acum daca scoate concurenta modele clar peste bmw se da cu trendul , dar ma intreb unde e mandria bmw de altadata si 2 de ce mi-as mai lua bmw cand a ramas doar numele si figurile celor cu ceafa lata sa impresioneze cu sigla bmw = vai de mama lor!
E sper ca BMW sa scoata sigla BMW de pus la gat ceasuri si tricouri din tabla de masina ...ca daca nu ai lovele de masina macar sa aveti fratilor o bucata din ea ca accesoriu vestimentar si tot sa aveti BMW.
Ca vad ca nu mai este relevant ce model ai ce face si sub ce forma..sa ai BMW ca e din 1900 toamna si te rupe la consum si consumabile..n-are treaba...fetele se urca ..deh e BMW si poate speri sa urci si tu social..
PATETIC!
Cine e fan BMW si e jmecher...isi ia benzina..restul...se incadreaza la mai sus...orice doar sa aiba BMW cu costuri minime.
Ce face BMW acum..cu tractiune fata...ce fac romanii doar doar prind un BMW SH cat mai ieftin!
Rusinos...si atentie...sunt un mare fan de masini de putere si am tot respectul pt motoarele si masinile BMW!
asta ce inseamna???ca va incepe de pe la 14 mii???+taxe si extra.
Ai bmw Diesel si te bati cu pumnul in piept ca ai BMW => esti un cocalar
Ai bmw inmatriculat in BULGARIA si te bati cu pumnul in piept => esti un cocalar
Ai bmw si aculti manele la Maxim cu geamul deschis => esti un cocalar
Ai bmw benzina MINIM 2500 cmc ? : RESPECT !!
Si sa nu uit : nu am Bmw si probabil de asta sunt un
" frustrat"ma impac mai bine cu Opelul meu din 2008
V-ati gasit voi sa bateti in cui niste reguli. Nu toti care au BMW vor sa se afirme, dar voi sunteti prea inapti sa va dati seama.
Valentin, tu daca nu ai un OPC ,esti cocalar nu?
O zi buna
Cei de la BMW se laudau ca nu vor face nicicand motoare pe benzina turbo... si au facut-o. Se laudau ca isi vor dota masinile doar cu motoare produse de ei. Prin urmare traiasca PSA! Se laudau ca vor face doar masini cu tractiune spate . Si au facut intai 4X4 si acum iata ca fac si cu tractiune fata. Maine - pomaine ne vom trezi ca BMW va cumpara o marca din fostul bloc socialist dupa modelul VAG, RENAULT ... Si vor produce o masina in genul LOGAN , SKODA ... insa obligatoriu cu sigla BMW. Sa poata tot ghertoiu sa-si ia BAMVAU.Cred ca ar mai exista cateva disponibile pe la rusi... Sau poate revitalizeaza YUGO ! In concluzie noi cei care am iubit BMW pentru anumite principii, trebuie sa intelegem ca si pentru ei, ca si pentru altii, singurul principiu il reprezintra profitul. Oricare alt principiu cade atunci cand cifra de vanzari trebuie sa urce! Alles gutte!
daca u crezi ca atata ar costa un Logan te inseli amice.......
Nui nimik daca la tine 'la tara'/in sat nu exista showroom-uri.......de aia ai net.......
si in primu rand nam pisicutza......am ursulet care la 19 anisori si 200.000+km inca merge binisor......
si nu ma omoara nici o speranta ca deocamdata am ce conduce....
in schimb u?????cred ca esti pieton sau circuli cu RATB-u
Lanturile pe fata ii asigurau aderenta pe puntea directionala. Cata putere punea jos prin puntea spate e treaba lui ca sa nu iasa in decor, mai ales daca ave pneuri de iarna.
De asta se recomanda ca la masinile normale/majoritare care sunt cu cu tractiune , pneurile "cu cea mai multa carne" sa fie puse pe puntea spate asupra careia nu ai control direct daca e sa pierzi aderenta pe cand fata o mai poti controla din "gaz".