Modelele premium cu cele mai scumpe reparatii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), o organizatia non-profit fondata de asociatia asiguratorilor din Statele Unite, a publicat informatii despre costurile de reparatie a 11 sedan-uri medii de lux in cazul unei avarieri usoare.
Specialistii au realizat patru teste de impact la viteze mici pentru a vedea cat de mult se deformeaza spoilerele sedan-urilor. Cele patru impacturi au vizat doua zone ale spoilerelor fata si spate: frontal (realizate la 10 km/h) si lateral (realizate la 5 km/h). Testul a dovedit ca masinile foarte scumpe dezamagesc in ceea ce priveste rezistenta partilor componente.
Cea mai slaba performanta a inregistrat-o modelul japonez Infiniti G35, care a avut nevoie de 10233 de euro pentru a acoperi urmarile celor patru impacturi, aproape dublu fata de cat a costat reparatia pentru un BMW Seria 3.
Joe Nolan, vicepresedintele institutului american, a declarat: "Un asemenea grad de avariere este inacceptabil la o asemenea viteza, mai ales ca vorbim de un automobil de lux.
Nu te poti lauda cu o astfel de masina atunci cand esti nevoit sa platesti 10.000 de euro pentru o avariere usoara care poate avea loc chiar in parcare", a mai adaugat Nolan.Din cele 11 masini testate, cel mai bine s-au comportat Saab 9-3, care a avut nevoie de 3837 de euro pentru a ascunde urmele accidentului, si Audi A4 pentru care s-au platit 4267 de euro.
IIHS a testat si un model mai vechi pentru a demonstra rezistenta superioara a acestuia. A fost ales un Ford Escort din 1981, care la impactul lateral al spoiler-elor nu a inregistrat nicio avarie. Pentru spoiler-ul fata s-au platit in total 62 de euro in timp ce pentru cel spate a fost nevoie de doar 280 de euro.
Spoiler fata impact frontal | Spoiler fata impact lateral | Spoiler spate impact frontal | Spoiler spate impact lateral | Total Costuri | |
Saab 9-3 | 1080 euro | 787 euro | 1260 euro | 709 euro | 3837 euro |
Audi A4 | 714 euro | 1491 euro | 671 euro | 1389 euro | 4267 euro |
Linkoln MKZ | 732 euro | 1438 euro | 1705 euro | 489 euro | 4366 euro |
BMW Seria 3 | 2677 euro | 919 euro | 723 euro | 569 euro | 4889 euro |
Acura TSX | 1239 euro | 932 euro | 2510 euro | 846 euro | 5528 euro |
Volvo S60 | 3305 euro | 397 euro | 1567 euro | 747 euro | 6018 euro |
Lexus IS | 3436 euro | 1626 euro | 1406 euro | 539 euro | 6994 euro |
Lexus ES | 2869 euro | 1531 euro | 2714 euro | 805 euro | 7921 euro |
Mercedes C-Klasse | 4014 euro | 704 euro | 2728 euro | 641 euro | 8089 euro |
Acura TL | 3648 euro | 910 euro | 2791 euro | 846 euro | 8195 euro |
Infiniti G35 | 3822 euro | 2593 euro | 2953 euro | 864 euro | 10233 euro |
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Daca asta chiar e un subiect interesant, atunci faceti ceva pentru noi romanii care va citim, nu dati copy/paste la tot felul de idei care nu va apartin si care nu conteaza pentru noi cititorii vostri.
Multumesc
In aceste articole scrii numai lucruri pe care noi, cititorii, nu dam doi bani. Nici nu ne intereseaza cat costa in SUA reparatia unei masini...ci in Romania.
Vrei cumva sa atingi imaginea LEXUS "gresind" denumirea din titlu?
Iti multumim ca ai facut conversia de valuta!
Pentru articolul original: http://www.iihs.org/news/rss/pr080207.html
eu ieri mi-am scos masina din service
- bara fata, masca si vopsit a fost 5790 ron cu totu'. deci preturile......pastrand proportia ar fi reale (ma repet la ei)
Multumesc.
Institutiile astea sunt un fel de partide, cam de unde bate vantul....
Stima .
Autorul articolului ar mai avea nevoie si de ceva matematica ... sa nu mai vorbesc de logica.
Coloana de Total Costuri implica 4 reparatii diferite, la 4 feluri de impact. Voi le adunati si declarati plini de mandrie ca reparatia costa 10233 euro. De unde pana unde? Un spoiler lovit o data e lovit and that's it. Nu platesti schimbarea lui in functie de cate lovituri ai pe el. Daca luam 2 cate 2 preturile alea, in cel mai dezavantajos caz ajungem la sub 7000 eur. True, e un pretz mare, insa nici pe departe peste 10k. Dar daca scriati in articol adevarul si nu stupidosenzationalul titlu ce troneaza acu, nu era nimic interesant, nu-i asa?
lame, lame, lame.
LEXUS si INFINITI nu sunt aceeiasi marca
in plus cate stele au la testele euro ncap la coliziunea cu pietonii???????
cred si eu ca acel ford nu avea nici o avarie dar cate stele are acel ford din 1981????
Mai corect ar fi raportarea la salariu mediu sau a clasei ce cumpara asa modele.
La $6000 pe luna o reparatie de $10000 poate nu mai arata asa de exagerat.
"de nu conteaza" ideea am prins-o noi. Nu se mai face nimic "ca pe vremuri". Se face ca in prezent, cu bune si rele. Daca vrei tancuri pe drum, cred ca talibanii inca inroleaza personal.
Terminand cu misto-ul si dand o explicatie reala: De obicei masinile despre care e vorba in test au sasiuri desenate cu zone de absorbtie a impactului. O aripa tare, tzapana, nu ajuta decat la a nenoroci un pieton sau la a-ti stramba sasiulul cand dai din greseala in stalpul portii. Decat o intreaga masina schimbata, mai bine o aripa sau un spoiler. De ce crezi ca mai nou masinile se fac "muci" dar lumea scapa din ele?. Nu-ti doresc sa fi intr-un accident in una din "masinile" din '81 atat de laudate. Probabil te-ai simti ca o piatra intr-o conserva scuturata de un copil. Mai citeste un pic despre transferurile de energie
1. ca se vede tendinta producatorilor de la o posta de a scoate mai mult profit din buzunarele clientilor si ca solutiile tehnice abordate au concursul justificarii NCAP si al folosirii mai judicioase a resurselor (vezi metalele). Nu mai e ca la Ford-ul din 81 unde indreptai elementele metalice si plecai mai departe.
2. Automarket.ro trebuie sa faca ceva pentru cresterea calitatii continutului. Sugestii:
- trecerea redactorilor din fata ecranului printr-o scoala de tehnici de conducere sau pilotaj (sunt cel putin 2 - Genu Cristea si cursurile Qualians)
- intalnirile cu decidentii din industria asta si participarea la evenimentele ei pentru a fi in mijlocul evenimentelor si a putea intelege mai bine ca apoi cu inteligenta sa poata anticipa sau da nastere unor idei viabile si folositoare cuiva.
- echipa sa treaca de la atitudinea de consumator neavizat la cea de profesionist in domeniu (mai e nevoie de ceva carte si experimentare si totul cere timp) care poate sa deschida ochii consumatorului "amator" functie de nevoile pe care ultimul le are; Aici se poate incercati sa consultati si publicatiile profesionistilor din industria auto nu numai stirile pentru consumatori
Automarket, va iubim, dar va vrem mai buni!
NU mai inghititi tot ce va dau importatorii pe tava. Judecati inainte si emiteti pareri proprii.
Suntem satui de bombonele si gogoshele...fiti si voi mai incitanti.
cu respect,
Oricum, aparent sunt corelate preturile de reparatie cu pretul masinii, deci ce mare descoperire ca o masina scumpa e mai scump de reparat? Iar comparatia cu Fordul e hazlie...