Modelele hibride şi electrice Toyota vor fi încărcate wireless
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul japonez Toyota va lucra împreună cu compania americană WiTricity pentru a implementa un sistem prin care bateriile modelelor hibride şi electrice vor putea fi încărcate wireless. Tehnologia pe care compania din Massachusetts o deţine are la bază cuplajul inductiv şi fenomenul de rezonanţă, care permit transferul energiei fără contact direct.
Acest concept oferă performanţe superioare comparativ cu tehnologia care utilizează inducţia electromagnetică. Oficialii Toyota sunt de părere că încărcarea bateriilor fără a utiliza contact direct reprezintă viitorul pas ce poate fi implementat în industria auto. Prin colaborarea cu cei de la WiTricity, Toyota doreşte accelerarea procesului de dezvoltare şi implementare al acestei tehnologii.
Parteneriatul dintre cele două companii ilustrează strategia "Toyota Global Vision" şi are ca scop prezentarea viitorului în ceea ce priveşte mobilitatea, iar reîncărcarea fără fir este doar una dintre tehnologiile pe care niponii vor să o dezvolte.
Via | Autodeclics
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Stellantis a dezvăluit oficial noul său sistem de conducere autonomă, STLA AutoDrive. Noul sistem este de nivelul 3, iar acesta ar urma să fie disponibil cel mai devreme la sfârșitul acestui an. (21.02)
-
Au apărut noi detalii despre viitorul sistem de tracțiune integrală electrificată care va fi prezent la Dacia Duster și Bigster în viitorul apropiat. În premieră pentru Dacia, cele două modele vor avea versiuni cu tracțiune integrală și cutie automată în același timp. (17.02)
-
Volvo a anunțat o serie de noutăți în gamă, ce urmează să fie disponibile din acest an. Printre noutăți se numără noul sistem de încărcare Plug & Charge, care va fi prezent la toate modelele electrice ale mărcii. (29.01)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
sau poate fi un pas marsav de distragere a atentiei de la adevarata problema. capacitatea de stocare a acumulatorilor.
Nu e nevoie de incarcare wireless cand exista o infrastructura electrica super-bine dezvoltata la nivel global. Trebuie doar mufa 220v/110v sa ai la masina si sa te conectezi oriunde. Dar nu, asta ar scoate de sub controlul corporativ posibilitatea de a te incarca la baterii. Trebuie doar in statiile autorizate (care platesc acea baza de incarcare) si prostul care isi cumpara masina dependenta de acea baza.
ar mai fi posibiliatea de a reincarca bateriile cu un sistem regenerativ de energie de frictiune de la franare, de asemenea s-ar putea utiliza doua motoare trifazate unu sa propulseze si altu sa fie ca generator si sa fie invartit de angrenajul motrului electric, se poat monta panouri fotovoltatice pe plafon capota, portbagaj, dar desigur astea nu fac decat sa sporeasca costul asa cum fac si bateriile in leasing si costul si taxele lor dar macar asa cum ama dat exemplu ar creste autonomia.
mai ramane hidrogenul care ar putea fi solutia desi pilele de combustie sau stocarea sunt f scumpe, hmmm?
acesl sistem a fost prezentat O SINGURA data intr-un reportaj green, si gata. era aproximat un perpetum mobile prin prisma faptului se combinau cele 2 sisteme componente si isi generau reciproc necesarul de materie prima. din nefericire nu se doreste raspandirea ideii aceleia si a fost suprimat din alte emisiuni viitoare.
Eu vreau sa-mi pun la casa (deh...casa la tara, consum destul de mare de curent). Si dupa spusele celor de la sharp...ma costa pe celule fotovoltaice aproximativ 1000 USD cu tot cu montaj, iar un siste mde stocare cu baterii (cu redresor, stabilizator etc)...ma ajunge pe la 2000 USD. Deci ma ajunge pe la un 3000 USD...pentru un consum de aprox 130 KW energie electrica/luna.
P.S. Celulele sunt garantate 25 ani, cu acumulatorii ii mai dificil...
din amintiri incerc acum sa prezint. in spatele casei avea 3 butelii (gen astea de gpl de pe la noi) de hidrogen, si nu stiu ce se intampla pe acolo exact.
in fine. solutii care sa ne scape de jugul corporativ exista, dar trebuie noi sa nu acceptam solutiile 'la indemana".
@bolovan. felicitari daca ti-ai montat acel sistem. acum nu mai tre sa platesti cogenerarea, sau cum ii zice la termenul inventat de baietii din energie sa ne ai fure bani din buzunar.