Mercedes-AMG lucrează la platforme hibrid care se vor folosi de motoare termice cu patru și opt cilindri alături de un motor electric. Puterea va fi transmisă roților prin sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC.
Motorul electric a fost dezvoltat în exclusivitate de către divizia AMG și antrenează roțile din spate. El este poziționat într-o transimsie în două trepte acționată electric, iar în completare se află un diferențial controlat electronic. Întregul ansamblu poartă denumirea de Electric Drive Unit (EDU). Agregatul poate produce până la 201 de cai putere și 320 Nm. Chiar dacă motorul acționează puntea spate în mod obișnuit, acesta poate trimite puterea și roților din față pentru o mai bună aderență.
Modelele echipate cu propulsorul hibrid creat de Mercedes-AMG vor include mai multe moduri de condus, cum ar fi Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race și Individual.
De asemenea, patru niveluri de frânare regenerativă vor fi disponibile.
Ansamblul hibrid cu motorul V8 twin turbo de 4.0 litri va debuta pe modelul AMG GT73 și va dezvolta 804 de cai putere și un cuplu de 1000 Nm.
Astfel, coupe-ul în patru uși va putea ajunge de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 3 secunde.De asemenea, germanii au confirmat că un propulsor plug-in hybrid va sta la baza noului C63. Mașina va beneficia de un motor de 2.0 litri cu patru cilindri care va dezvolta 442 de cai putere. Cuplat la motorul electric de 201 de cai putere, rivalul modelelor BMW M3 și Audi RS4 va dezvolta aproape 650 de cai putere.
Via: carscoops.com
Ce aiurea sună tot articolul. AMG trebuia să stea doar pe mașini care au cel puțin configurație V8...
Bla, bla, bla știu povestea cu normele de mediu apăsătoare, sunt troglodit, neadaptat realităților cotidiene (din 2021) - oare? Care realități ? ......alea ....sau alelalte? ;-)