În prezent, gama de vehicule electrificate (hibrid, plug-in hybrid, electric) Skoda este formată din două modele: citadinul electric Citigo-e iV și Superb iV PHEV (plug-in hybrid). Acum, producătorul din Mlada Boleslav a publicat prețurile celor două modele pentru piața din România.
Prețul de pornire pentru Skoda Citigo-e iV este de 19.990 de euro cu TVA. Citadinul electric este echipat cu un motor de 83 de cai putere și 210 Nm, iar bateria de 36.8 kWh promite o autonomie de până la 265 de kilometri, valoare calculată conform standardului WLTP. Conform oficialilor cehi, acumulatorul poate fi încărcat și la stații rapide cu până la 40 kW. Încărcarea până la 80% la un wallbox de 7.2 kW necesită 4 ore și 8 minute.
Preț Skoda Citigo-e iV
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Autonomie electrică (WLTP) |
Ambition | Style |
Electric | 83 CP | 265 km | 19.990 | 21.460 |
Versiunea Ambition va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: sistem Lane Assist, lumini cu LED, proiectoare de ceață, cablu de încărcare Mode 3 (maxim 16A), sistem automat de climatizare, conector încărcare Type 2, geamuri electrice față, închidere centralizată, Radio Swing cu ecran central color de 5 inch, scaune față încălzite, jante din oțel de 14 inch, oglinzi și mânere exterioare pentru portiere de culoare neagră.
Mașini electrice 2019-2020 în România
|
||||
MODEL/VERSIUNE | SEGMENT |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (WLTP) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Skoda Citigo-e iV | hatchback de oraș | 83 | 265 | 19.990 |
Smart EQ Fortwo | hatchback de oraș | 81 | 160 | 22.122 |
Volkswagen e-Up! | hatchback de oraș | 83 | 260 | 22.448 |
Opel e-Corsa | hatchback subcompact | 136 | 330 | 29.600 |
Peugeot e-208 | hatchback subcompact | 136 | 340 | 30.450 (Germania) |
Mini Cooper SE | hatchback subcompact | 184 | 270 | 33.082 |
Honda e | hatchback subcompact | 136 | 220 | 33.470 (Germania) |
Renault Zoe | hatchback subcompact | 92 | 403 | 33.550 |
Mazda MX-30 | SUV compact | 143 | 200 | 33.900 |
Kia e-Niro | SUV compact | 136 | 289 | 35.290 (Germania) |
Volkswagen ID.3 1st | hatchback compact | 204 | 420 | 36.072 |
Nissan Leaf | hatchback compact | 150 | 270 | 36.700 |
Hyundai Ioniq Electric | hatchback compact | 120 | 280 | 39.199 |
BMW i3 | hatchback subcompact | 170 | 300 | 39.806 |
Hyundai Kona Electric | SUV subcompact | 204 | 449 | 45.351 |
Mercedes-Benz EQC | SUV compact | 408 | 416 | 75.922 |
Jaguar I-Pace | SUV mediu | 400 | 470 | 77.945 |
Audi e-tron | SUV mare | 355 | 417 | 81.539 |
Porsche Taycan | sportivă | 625 | 450 | 157.318 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Skoda Superb iV pe piața din România
Skoda Superb facelift a fost prezentat oficial în luna mai a anului trecut. Vârful de gamă din portofoliul producătorului ceh poate fi comandat și într-o versiune plug-in hybrid.
Aceasta se numește Superb iV și este echipată cu un motor pe benzină de 1.4 litri care dezvoltă 156 de cai putere și un motor electric de 85 kW (116 CP). În total, sistemul PHEV produce 218 cai putere și 400 Nm.Pentru a ține în viață motorul electric, Skoda a pregătit o baterie cu o capacitate de 13 kWh. Conform reprezentanților din Mlada Boleslav, autonomia electrică a lui Superb iV ajunge până la 55 de kilometri (valoarea fiind calculată conform standardului WLTP).
Pe piața din România, Skoda Superb iV este disponibilă în două versiuni de echipare, iar prețul de pornire anunțat de cehi este de 33.380 de euro cu TVA.
Preț Skoda Superb iV
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Autonomie electrică (WLTP) |
Ambition | Style |
Plug-in hybrid | 218 CP | 55 km | 33.380 | 36.680 |
Versiunea Ambition va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: sistem pentru monitorizarea șoferului, faruri cu LED și lumini de zi cu LED, stopuri cu LED, sistem Front Assistant, sistem Hill Hold Control, proiectoare de ceață cu LED, afișaj color Maxi-Dot, cablu de încărcare Mode 2 (maxim 10A), sistem automat de climatizare pe două zone, Dynamic Mode Selection și Dynamic Chassis Control, geamuri electrice față și spate, sistem de acces și pornire fără cheie, oglinzi laterale electrice și încălzite, senzor de ploaie, senzori de parcare spate, cruise control cu limitator de viteză, volan îmbrăcat în piele, jante din aliaj Stratos de 17 inch, sistem de navigație Amundsen cu ecran tactil și serviciul digital Apple Carplay wireless.
comparativ smart EQ e ca nascut mort
dar avem ghicitoarea e-eco-bonusului pe douazeci.douazeci
greu de presupus ca ramane la 4500 lei adica vreo 9300 euro
prevad insa livrari intarziate la e-tripleta vag cam ca kia-hyundai
dar nu cred sa mai treaca de 30000 acum
depinde ce ordine ne da merkeloaia. si ce comenzi primeste ea, normal
abia la 15 mii pret lista cu bonus 9 mii ar fi buna
Hai poate trag un loz norocos dar cu benzina plus 13 kwh zilnic adica 300 km urbani saptamanal ies la pepeni cu renelu si asta daca nu ia foc prelungitoru de la etaj 7
asa ca mai bine lasa visele.
Chiar daca si asa tarai dupa tine motorul pe benzina dar hai sa zicem ca trage la cintar cit o baterie de bev.
Si ca doar in capetele seci ale tehnocratilor UE consuma doi litri la suta
Normal ca las deci visele nici nu le am de fapt ca roman mediu condamnat la viata si pe viata de banci si nu numai
Orice, dar orice maşină care nu este BEV sau măcar PHEV este o maşină inutilă, uzată moral de nouă.
Superb PHEV care să ruleze 100% electric în oraş şi doar la drumuri lungi şi cu combustibil este o soluţie de tranzit foarte bună !
Bravo Skoda
Doua modele foarte reusite si destul de ieftine. In oras vei rula doar electric!