După mai mulți ani în care au dus greul vânzărilor Dacia și au ajutat constructorul român să doboare anual record după record, Logan și Sandero primesc un binemeritat facelift, menit să împrospăteze aspectul și percepția clienților asupra brandului.
Modificările estetice vor fi expuse publicului pentru prima dată în cadrul Salonului Auto de la Paris, la finalul lui septembrie, și vor fi disponibile pe patru dintre modelele constructorului de la Mioveni: Sandero, Sandero Stepway, Logan și Logan MCV.
Spre mulțumirea și surprinderea fanilor mărcii, faceliftul este unul consistent, capabil să aducă o nouă identitate frontală celor patru mașini enumerate mai sus. Grila frontală a fost modificată și seamănă acum cu cea a lui Duster facelift, în vreme ce spoilerul frontal și prizele de aer au primit și ele un nou design.
Noutatea cea mai importantă din punct de vedere estetic este setul de blocuri optice, redesenat și el în interior, cu patru dreptunghiuri, acum iluminate cu LED pe timp de zi. Este o premieră în gama Dacia care se bucură astfel, asemenea marilor constructori din segment, de o semnătură luminoasă LED aparte, care va ajuta și mai mult la individualizarea brandului.
lumini LED va fi reluată și în partea posterioară, acolo unde stopurile au fost și ele redesenate.
Aceeași semnătură cuComunicatul dezvăluit astăzi nu oferă detalii despre interior și gama de motorizări, însă francezii anunță că vor fi schimbări și la aceste capitole.
Habitaclul va primi materiale noi, o ergonomie îmbunătățită, o echipare mai generoasă și tehnologii adaptate nevoilor pieței.Sub capotă, pe lângă propulsoarele deja cunoscute, Dacia va introduce un nou agregat, cel mai probabil motorul pe benzină TCe de 1.2 litri.
Misterul se va spulbera complet în ziua de 29 septembrie, atunci când Dacia va dezvălui modelele în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Cu noua masca e deja jos palaria!
Bravo!
Modificati un pic textul "... disponibile pe patru dintre modelele constructorului de la Mioveni: Sandero, Sandero Stepway, Logan și Logan facelift." logan MCV la coada :)
Ah, am uitat. trebuie sa-ti cumperi Renault pentru asta....
Sunteti bolnavi dupa stelele euroncap ca un copil dupa dulciuri. Daca nu vezi steaua aia acolo in statistica nu te simti bine nu? Sandero a avut 4* cand a fost testata si a fost ok la vremea aia (Skoda Octavia a avut si ea 4* odata), iar in ceea la siguranta copiilor Dacia a stat bine de la inceput. Primul Logan certificat 3* avea siguranta copiilor la nivelul Kia Ceed, model de 5*. Dar e greu sa te uiti pe detaliile testului, nu vezi decat scorul final si nimic mai mult. Duster nu a luat 4* pentru ca nu avea bifat ESP pe fisa de test, asa ca a ramas cu 3* desi testele de impact erau de nivelul a 4*. Apoi vine unul ca tine, arunca ochii si este 'dezamagit' de cele 3 stele.. Si cica romanii se pricep la masini.... Siguranta oferita de Dacia este decenta, creste de la generatie la generatie si chiar daca este mereu in urma altor modele mai scumpe, nu am vazut nicio statistica conform careia in modelele Dacia se moare cu 50% mai mult decat in alte modele.
Hazard are dreptate . Dacia in loc sa ne vanda abureli gen : Media Nav, clima semi-automata , si un motor 1.2 TCE 120CP , ar face mult mai bine sa imbunatateasca dreaq scaunele alea, ca stai drept pe ele ca in troleibuz si siguranta pasiva si activa.
la mine sunt banii dumneavoastra, sa urlati bine!
http://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero/8866
http://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/corsa/7884
De asta ce zici?
Iti traduc eu: cu toate airbag-urile cortina pe care le are in standard, Corsa ofera mai putina protectie pasagerilor.
Sandero e low-cost si incepe de la 7.050 euro;
Corsa e de volum si incepe de la 11.180 euro;
Cu Corsa nu ti-e rusine ca ofera atat de putina siguranta la preturile alea?
Si, da GM a putut mult mai bine in clasa mica cu cativa ani inainte de noua Corsa:
http://www.euroncap.com/en/results/chevrolet/aveo/10959 (avea airbag-uri cortina in standard - in total erau 6).
Insa sa nu uitam ca in timp ce new Aveo avea o platforma complet noua si mai performanta la vremea respectiva decat Corsa, GM a preferat odata cu lansarea noii Corsa sa pastreze platforma invechita pentru a mentine costurile jos (stim cu totii problemele finainciare din ultimii 15 ani prin care trece firma germana si cum papa banii americani).
E ciudat masochismul Romanilor. In Franta si Germania e o masina extrem de bine vanduta. Numai romanilor le place sa scuipe pe ce au. Dar nu va faceti probleme, o sa o iubeasca Marocanii, fiti siguri.
Totusi, tin sa subliniez ca Dacia Sandero ofera un nivel de siguranta bun pentru segmentul sau si greutatea sa. Nu inteleg de ce avem atatia plagaciosii in comentarii. Dacia ofera un nivel de siguranta modern. Sa nu uitam ca majoritatea dintre noi pana nu demult umblam cu rable care n-ar lua nici 2 stele in prezent la Euroncap.
Evolutia modelelor Dacia este, din punctul meu de vedere, impresionanta. Am avut ocazia de a conduce noul Logan si am fost impresionat de comfortul si rafinamentul masinii pentru pretul pe care il are. Suspensiile amortizeaza foarte bine gropile. Interiorul este mult mai bun decat al primei generatii Logan. Schimbatorul de viteze are o cursa scurta si precisa, fiind placut de utilizat. Cutia este etajata cum trebuie. Consumul este bun.
Pe scurt, Dacia ofera masini corecte si moderne numai ca romanii sunt prea invatati cu VW si BMW vechi de 15 ani, si acum toti au pretentii premium. Sincer prefer oricand sa am o masina noua care imi ofera pace a mintii decat una premium de 10 ani despre care ma intreb constant din cate bucati este facuta, cati proprietari a avut sau cate milioane de kilometrii are. Sa nu mai vorbim de faptul ca piata auto second din Romania este plina de escroci si trebuie sa cauti luni la rand pana dai de o masina decenta.
Sa stii ca nu toate masinile au caroseriile galvanizate. Vad ca problema ta este rugina. La inceput Dacia a avut ceva probleme cu rugina, in special la modelele Nova, etc. La Logan sta mult mai bine, insa nu perfect, pana la urma a fost primul model lansat pe noua linie de productie. Totusi tabla e tratata anticoroziune si se vede. Eu am Logan de 9 ani si singurele zone unde au aparut urme de rugina sunt cele care au fost revopsite la diverse service-uri in urma unor accidentelor usoare. Ce a fost vopsit in fabrica nu a avut probleme. Cum spuneam, nu toate masinile sunt complet galvanizate, asa cum crezi tu. Ai fi surprins sa afli cate modele fac doar bai cu tratamente anticoroziune, la fel ca Dacia. Banuiesc din pricina costurilor, nu stiu exact. Insa daca nu erau tratate, rugineau dupa 1 an. Eu inca nu am vazut Logan ruginit, asa cum vezi masini din anii 80. Si oricum, acum masinile se fac pentru a fi schimbate la 7-8-9 ani (vezi durata de viata a unui model) asa ca nici producatorii nu au interes sa faca o masina sa tina 20 de ani, cum era mai demult. De, societate de consum....
la logan dupa 120.000 pac segmenti ,s-a dus dracu volanul scartaiau scaunele ,ma oboseau usile cand se inchideau ,faceau un zgomot ,fier pe fier ,masina de garaj nefumator revizii la zi ,incalzita la pornire ,si tot s-a dus dracului ,dupa 7 ani rugina tata in ele ,ce sa mai zic porneai vara clima parca cadea in cap masina ,o recomand celor saraci cu nivel slab de pregatire nici de cum da nici de cum ca flota la o firma sau alte chestii,pot sa puna si leduri in parbriz atata timp cat confortul, securitatea valoare reziduala e spre zero ,vecinul meu skodita fabia arata brici are 160.000 motorul nu scoate fum albastru ,tabla de invidiat ,ce sa zic am luat-o in bot si stai am dat si 7000 pe ea ca deh sunt fudul si am dacie adica caruta
P.S- Nu uitati sa apasati pe manuta rosie...
1."confortul "scaunului-la 85000rulati intr-un an e criminal,te rupe
2.lipsa unei cutii automate-vad ca unuii anevb le considera de fite
3.lipsa unei clime eficiente si silentioase
pe mine nu m-a deranjat rugina...la 300k in 4 ani e un amanunt care nu mai conteaza pt ca oricum masina nu mai valoreaza nimic la km aia-si la urma urmei se poate curata..dar la 300k lipsa confortului nu e un kaka maka...probabil pt cei care cumpara masina de bibelou conteaza rugina nu confortul...in acest caz sigur nu aveti nevoie de masina,doar tineti parcarile si trotuareleblocate de aiurea...pt odata sau cel mult 2 ori cit aveti nevoie de masina intr-un concediu va recomand inchiriatul unei masini,veti iesi mi ieftin si nu veti mai avea probleme cu rugina
Una peste alta eu consider ca dacia e pe drumul bun ,daca s-a hotarit sa aduca update-uri vis a vis de confort...poate pt cei nemultumiti de rugina si dispusi sa plateasca mai mult,dacia ar trebui sa aiba in oferta si masini mai "serios tratate"
fiabilitatea dacia este RiDICATA!
sunt masini si diesel si benzina trecute de 700.000 km si nu putine!
cunosc cazuri unde daca au fost exploatate corespunzator le-au schimbat bordul si le-au revandut cu km mai putini!
cui nu-i convine marca, sa nu-si ia, nu ii obliga nimeni!