Mitsubishi a confirmat versiunea de producţie a berlinei Attrage, noul său model de segment B. Vorbim despre o versiune sedan a lui Mirage, model comercializat pe unele pieţe, inclusiv cea din România, sub numele de Space Star. Japonezii vor oferi noul Attrage în Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii începând cu toamna anului curent, nefiind specificate pieţele din Europa pe care va fi disponibil noul model de la Mitsubishi.
Atrrage este inspirat puternic din conceptul G4, prezentat la Salonul Auto de la Shanghai în luna aprilie a anului curent. Diferenţele dintre concept şi versiunea de serie apar la nivelul părţii frontale, incluzând blocurile optice, proiectoarele şi stopurile. Grila faţă este modificată, pachetul aerodinamic a fost eliminat, iar jantele din aliaj au dimensiuni mai reduse. Modelul rezultat este mai scurt cu 295 milimetri decât Nissan Versa, având o lungime de 4.095 milimetri.
În primă fază, Mitsubishi va lansa noul Attrage în Thailanda, ţara în care este şi produs. Modelul Attrage preia interiorul, platforma tehnică şi motorizările de la Space Star. Motorizarea 1.2 MIVEC va fi oferită fie în compania unei transmisii manuale cu cinci trepte, fie în compania unei transmisii CVT.Via Carscoops
Da, stiu, fiabilitate, bla, bla, bla, bla. Tot ca o varza arata.
Hai nu-i pupa in fund pe koreeni ca nu e cazul. Koreenii sunt inca departe de seriozitatea si amplitudinea industriei auto japoneze. Sa nu mai vbim ca e aiurea sa bagi in aceeasi oala toti constructorii japonezi. E o mare diferenta: Hyundai-Kia formeaza un singur grup auto, pe cand japonezii sunt prezenti cu companii individuale , unde fiecare e pentru el.
A zis cineva ca-i pup pe coreeni? "Ditamai" concernul coreean, cu toata cresterea lui, e inca mai mic decat a treia marca japoneza la vanzari, nemaivorbind de diferenta de vechime si experienta. In conditiile astea, orice om normal s-ar fi asteptat ca masinile japonezilor sa fie net superioare, dar chior sa fii si tot te convingi de contrariu daca arunci o singura privire peste modele. Seriozitatea japonezilor mai sta in picioare doar la capitolele robustete si tinuta de drum, elemente esentiale, de altfel, la o masina, dar ma tem ca-s ultimele redute care nu par sa mai reziste asaltului mult timp.