Mitsubishi şi Nissan vor lucra împreună la modele noi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mitsubishi şi Nissan, doi dintre cei mai importanţi constructori auto din Japonia, îşi vor uni forţele în viitor, pentru a da naştere unor modele noi, destinate să activeze în trei segmente diferite.
Pentru început, parteneriatul va viza dezvoltarea unui vehicul de mici dimensiuni pentru piaţa din Japonia. De asemenea, Nissan va oferi asistenţă celor de la Mitsubishi pentru un vehicul comercial în schimbul unui SUV pe care partenerul celor de la Renault îl va putea vinde pe piaţa din Orientul Mijlociu.
Mitsubishi ar putea profita şi de pe urma diviziei de lux Nissan, Infiniti urmând să furnizeze tehnologie şi exemple constructive.
Parteneriatul încheiat între cei doi giganţi japonezi mai include şi producerea modelului Navara la uzina Mitsubishi din Thailanda, precum şi elaborarea unui joint-venture care să se fructifice cu mai multe modele de clasă mică pentru piaţa locală japoneză.
Inginerii celor două companii vor lucra şi la un nou pick-up compact, un fel de frate mai mic al actualului Navarra, care se va vinde sub ambele branduri.
Carlos Ghosn, preşedintele executiv Nissan, a subliniat importanţa strategică a acestui acord, foarte util pe pieţele emergente, capabil să dea rezultate pe termen mediu şi lung.
La rândul lor, cei de la Mitsubishi văd cu ochi buni noua colaborare, care îi va ajuta să-şi îmbogăţească gama cu noi modele, fără a afecta legăturile cu alianţa PSA Peugeot-Citroen, alături de care construieşte i-MiEV şi SUV-urile derivate din Outlander.Astfel, Mitsubishi reuşeşte rapid să extindă oferta sa pe pieţe mai puţin cunoscute, cu modele în a căror dezvoltare nu a investit.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
Comentarii (1)