Esential
80 | de cai putere oferă împreună cele două motoare electrice. |
800 | de kilometri este autonomia totală a conceptului PX-MiEV II. |
50 | de kilometri poate parcurge PX-MiEV II doar în mod electric. |
80 | de cai putere oferă împreună cele două motoare electrice. |
800 | de kilometri este autonomia totală a conceptului PX-MiEV II. |
50 | de kilometri poate parcurge PX-MiEV II doar în mod electric. |
Mitsubishi va expune în cadrul Salonului Auto de la Tokyo, programat la începutul lui decembrie, conceptul PX-MiEV II, o reiterare a prototipului cu acelaşi nume, de data aceasta mult mai aproape de producţie.
Bănuit a fi precursorul viitoarei generaţii Outlander, PX-MiEV II preia designul primului concept, expus în 2009 la Tokyo, la care adaugă elemente uşor modificate: linia plafonului a urcat uşor, oglinzile laterale au devenit mai mari, jantele din aliaj au căpătat un design mai puţin futurist iar spoilerele au fost "cuminţite", indicând evoluţia către o formă gata de producţie.
Sub capota noului PX-MiEV II, Mitsubishi a înlocuit motorul pe benzină de 1.6 litri cu unul ceva mai mare, de 2.0 litri şi 94 de cai putere. Acesta este asistat de două motoare electrice, poziţionate pe axa faţă şi pe cea spate, gata să livreze o putere totală de 80 de cai. Resursele sunt transmise astfel ambelor punţi prin intermediul sistemului hibrid de tracţiune integrală.
Pachetul de baterii litiu-ion poate fi încărcat de motorul pe benzină, de energia irosită la frânare sau de o priză banală.
Mitsubishi susţine că energia înmagazinată în baterii poate fi suficientă pentru propulsia complet electrică a PX-MiEV-ului pe o distanţă de maxim 50 de kilometri. Dacă se foloseşte şi combustibilul motorului convenţional, autonomia poate însuma chiar şi 800 de kilometri.
Comentarii (0)