Esential
2009 | va fi anul ofensivei Mitsubishi in materie de modele electrice. |
Mitsubishi si grupul francez PSA Peugeot-Citroen au confirmat oficial incheierea unui parteneriat de colaborare in domeniul cercetarii si dezvoltarii de vehicule electrice.
In legatura directa cu acest fapt, brandul nipon Mitsubishi si-a gandit o noua campanie de promovare. Pe perioada acestei veri sloganul marcii nipone va fi “Drive@Earth”.
Mai mult, s-a confirmat ca in 2009 modelul electric i MiEV isi va face debutul in Japonia, dupa care va fi comercializat in restul lumii.
Sloganul Mitsubishi are menirea de a transmite doua mesaje. Primul sugereaza ca masinile sunt un element de conexiune intre noi, oamenii, si al doilea are trimitere asupra chestiunii mediului.
Ideea dezbatuta in contextul protectii mediului prevede ca nimeni, nicio companie, nu poate exista daca nu exista o planeta sanatoasa.
Via |Mitsubishi
Comentarii (0)